سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات ایده‌های خلاق با محوریت بازیافت در جنوب شرق پایتخت

مدل اداره بازیافت شهرداری منطقه 15، از برگزاری مسابقات اید‌ه‌های خلاق با محوریت بازیافت در این منطقه خبر داد.

دقیقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات ایده‌های خلاق با محوریت بازیافت در محلات منطقه 15 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ترویج فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تراز مبدأ، آشنایی شهروندان با استفاده از مواد بازیافتی در چرخه تولید در دست اجرا است.  
 
دقیقی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح شهروندان با ارائه ایده‌های خلاق خود در خصوص تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تراز مبدأ، استفاده از مواد بازیافتی در چرخه تولید، نقش ظروف پلاستیکی و یک بار مصرف در چرخ بازیافت و موضوع‌های مرتبط با بازیافت در مسابقات ایده‌های خلاق با محوریت بازیافت شرکت خواهند کرد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مسابقات ایده‌های خلاق با محوریت بازیافت، با اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان این دوره از مسابقات در محلات منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
دقیقی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 افزود: برگزاری دوره‌ها و کارگا‌ه‌های بازیافت درمحلات منطقه 15، برپایی نمایشگاه‌ بهترین‌ها از دور‌ریختنی‌ها، برگزاری مسابقات کاریکاتور با محوریت بازیافت در مدارس منطقه از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 است.  
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقه ، بازیافت ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.