سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت گروه‌های دوام جنوب پایتخت در سامانه اطلاع رسانی شهرداری تهران

ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: گروه‌های دوام منطقه 19 پس از اتمام دوره‌های آموزش تئوری، عملی و دریافت گواهی‌نامه‌های تخصصی از ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وارد سامانه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران می‌شوند.

محمدباقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: گروه‌های دوام محلات 13گانه منطقه 19 پس از گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی در دو بخش تئوری و عملی شامل مبانی کمک‌های اولیه، مبانی اطفای حریق، روانشناسی، در بحران، کار با تجهیزات  امداد و نجات، اطفای حریق، چادرزنی، کارگاه تقویت دید بحران، بازآموزی، کار با دستگاه‌های زنده‌یاب و دریافت گواهی‌نامه‌های تخصصی از ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وارد سامانه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران می‌شوند.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در سال 92 بیش از 15 گروه دوام تشکیل شده و زیر نظر کارشناسان مجرب ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سازمان پرستاری، آتش نشانی و هلال احمر، دوره‌های تئوری و تخصصی را به پایان رسانیده‌اند.  
 
علیزاده با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: گروه‌های دوام محلات 13 گانه منطقه 19 هم‌اکنون در حال گذراندن دوره‌های عملی در بخش‌های مختلف‌اند. تا پایان سال نیز اطلاعات گروه‌های دوام آموزش دیده منطقه در سامانه اطلاعات شهرداری تهران ثبت خواهد شد.  
 
وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران منطقه 19، از آغاز فعالیت خود بیشترین گروه‌های دوام را طی دو سال گذشته آماده و نسبت به آموزش و ثبت این گروه‌ها در سامانه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران اقدام نموده است.  
 
علیزاده در پایان با اشاره اقدامات اجرایی ستاد مدیریت بحران منطقه 19 افزود: ثبت آمار دقیق و ارائه کلیه مستندات از جمله عکس، فیلم و سایر اطلاعات گروه‌های دوام با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 در سامانه اطلاع رسانی شهرداری تهران، آموزش بیش از ده‌هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف از جمله مهد کودک، پیش‌دبستانی، ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و کارشناسان اداره‌ها، سازمان‌ها‌ و نهادهای مستقر در سطح منطقه 19 با برگزاری دوره‌های آموزشی اولیه امداد و نجات و کمک‌های اولیه، به منظور تربیت نیروهای خدمات‌رسانی در هنگام مقابله با بحران و امدادرسانی به هم‌نوعان خود، از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، پایتخت ، سامانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.