سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاردهمین اجلاس روحانیان رسانه ملی در سالن همایش‌های صداو‌سیما جمهوری اسلامی ایران

چهاردهمین اجلاس روحانیان رسانه ملی از ساعت 8:30 دقیقه صبح شروع و تا ساعت 15:30 همزمان با سالروز ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) در سالن همایش‌های صداو‌سیما جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران چهاردهمین اجلاس روحانیان رسانه ملی به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ نماز، مقابله با تهاجم فرهنگی، مبارزه با آسیب‌های احتمالی و اجتماعی در سالن همایش‌های صداو‌سیما جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است. این اجلاس از سال 88 آغاز و تا امروز ادامه دارد.
 
چهاردهمین اجلاس روحانیان رسانه ملی با حضور حجت‌الااسلام و‌المسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، حجت‌الاسلام و‌المسلیمن موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداو‌سیمای جمهوری اسلامی ایران، 250 نفر از ائمه جماعات و منتخبینی از کارشناسان و برنامه‌سازان حوزه نماز سراسر کشور هم‌اکنون در سالن همایش‌های صداو‌سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در این اجلاس از جمعی از برنامه‌سازان برتر حوزه نماز تقدیر به عمل خواهد آمد و جوایزی به رسم یادبود به آنها اهدا خواهد شد.

در اجلاس روحانیان رسانه ملی مباحثی از نماز، موضوع معارف اسلامی، آموزه‌های دینی، ترویج و اشاعه فرهنگ نماز، مقابله با تهاجم فرهنگی و کاهش آسیب‌های احتمالی و اجتماعی ارائه خواهد شد.
امید است برگزاری این چنین اجلاس‌هایی در ترویج و اشاعه فرهنگ نماز، مقابله با تهاجم فرهنگی و کاهش آسیب‌های احتمالی و اجتماعی اثر‌بخش باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجلاس ، روحانی ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.