سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های وقف امسال پرشورتر از همیشه در کشور برگزار شد

سخنگوی سازمان اوقاف، با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته وقف امسال با شعار "همه واقف باشیم"، گسترده‌تر از همیشه در سراسر کشور برگزار شد، گفت: طی این مدت بیش از پنج هزار خبر مرتبط با وقف منتشر شده است.

حسن ربیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: ستاد خبری هفته وقف در سازمان اوقاف و امور خیریه و به تبع آن در ادارات کل اوقاف سراسر کشور از 15 آذرماه آغاز به کار کرده و مصاحبه با صاحبنظران، کارشناسان، ائمه جمعه، روحانیون، هنرمندان، نمایندگان مجلس و ... را در دستور کار قرارداد.

وی با بیان اینکه ، بیش از 250 خبر و گزارش توسط ستاد خبری هفته وقف در این مدت تولید شد،‌ ادامه داد: بازتاب محتوای اخبار و گزارش‌های تصویری تهیه شده در سایر رسانه‌ها در دستور کار این ستاد قرار داشت. سخنگوی سازمان اوقاف و امورخیریه، بابیان اینکه تصویر افکار عمومی و انعکاس نظرات مسئولان و مردم درخصوص وقف جزو وظایف اصلی روابط عمومی سازمان اوقاف محسوب می‌شود، تصریح کرد: خبرهای تولیدی ستاد خبری هفته وقف به صورت روزانه در سایت اطلاع‌رسانی سازمان اوقاف و امورخیریه برای استفاده عموم قرار گرفت. ربیعی با اشاره به تعامل سازنده ستاد خبری هفته وقف با رسانه‌ها و فراهم‌سازی امکان مصاحبه با مسئولان سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: در طول این هفته سه نشست خبری با حضور پرشور خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط این ستاد مدیریت و برگزار شد. / انتهاي پيام/
برچسب ها: وقف ، ربیعی ، اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.