سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلبه‌های بازیافت مدارس جنوب پایتخت

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 از برپایی کلبه‌های بازیافت در مدارس این منطقه خبر داد.

دادپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح برپایی کلبه‌های بازیافت در مدارس محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش آموزان با تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌های خشک و تر از مبدا در دست اجراست.

دادپور با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح دانش آموزان تحت نظارت کارشناسان اجرایی اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 در کلبه‌های بازیافت با موضوع‌هایی پیرامون تفکیک مواد بازیافاتی و پسماندهای خشک و تر از مبدا استفاده و از مواد بازیافتی در چرخه تولید آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازیافت، در کلبه‌های بازیافت در مدارس منطقه 19، توزیع کیسه‌های بازیافت در کلبه‌های بازیافت منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است.

دادپور در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 افزود: آموزش 22 هزار و 445 دانش آموز طی 9 ماه گذشته در کلبه‌های بازیافت در مدارس محلات 13 گانه، برپایی نمایشگاه‌های بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در مدارس منطقه از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطق 19 است.
انتهای پیام/
برچسب ها: بازیافت ، کارگاه ، آموزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.