سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب مدیرکل حفاظت واطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

طی حکمی از سوی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مدیرکل حفاظت و اطلاعات این سازمان منصوب شد.

به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی حکمی از سوی دکتر تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمد رضا سعادتمند به عنوان مدیرکل حفاظت و اطلاعات این سازمان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

انتظار دارد با سـرلوحـه کار قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و برنامه های راهبردی سازمان و همگام با خط مشی ها و تدابیر متخذه و با استفاده مؤثر از منابع و امکانات موجود و اهتمام بر برنامه ریزی در انجام کلیه فعالیتها، سازماندهی مناسب نیروی انسانی و نیز بهره گیری از فناوری های نوین، زمینه لازم برای ارائه خدمات مطلوب توأم با سرعت و دقت به همکاران و متقاضیان را بیش از پیش فراهم نمائید.

رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه، اهتمام ویژه در ارتقاء سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به آنان، تعامل نظام مند و مؤثر با سایر بخشهای سازمان، تقویت نظارتهای دقیق و مؤثر بر عملکرد واحدهای سازمانی به منظور حسن جریان امور از دیگر مواردی است که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر اجرای آن توسط مدیرکل حفاظت اطلاعات این سازمان تأکید نموده است.
برچسب ها: انتصاب ، سازمان ، ثبت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مجیدسعادتمند
۱۴:۱۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
جناب آقاب محمدرضاسعادتمند
ضمن عرض سلام. مراتب تبریک وتهنیت اینجانب بمناسبت سالروز تولد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شمس الشموس ولایت رابه پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) و مقام معظم رهبری ومسئولین محترم آن سازمان تقدیم میدارم .وایضا انتصاب جنابعالی را به سمت مدیربت کل حفاظت واطلاعات ثبت اسناد کشورتبریک گفته وازحضرت حق خواهان موفقیت روزافزون شماو سربلندی نظام عزیزجمهوری اسلامی ایران هستم.