سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پراکنده بارش برف/هوا همچنان در شرایط ناسالم

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به آمار رسیده از ایستگاه‌ های سنجش هوای تهران شاخص کیفی هوا در شرایط ناسالم می‌باشد.

رستگاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق ارقام رسیده از ایستگاه‌ها میانگین 24 ساعت گذشته منتحی به 11 صبح امروز باز هم ذرات معلق با قطر کمتر از 2/5 میکرون روی عدد 140 قرار گرفت تا تهرانی‌ها اولین روز هفته را با هوایی ناسالم شروع کنند.
 
وی با اشاره  به وضعیت سایر پارامترها گفت: مونواکسید کربن(33) پاک ،ازن(23) پاک،دی اکسید گوگرد(28) پاک ،دی اکسید نیتروژن(66) سالم و ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون با قرار گرفتن روی عدد 70 امروز در شرایط سالم هستند.
 
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران ادامه داد: طبق گزارش هواشناسی امروز هوا در شرایط ناسالم همراه با بارش پراکنده برف است و به تدریج شاهد کاهش ابر خواهیم بود همچنین فردا نیز شاخص کیفی هوا در شرایط ناسالم خواهد بود.
 
رستگاری خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود گروه‌های حساس از جمله کودکان و سالمندان، خانتم‌ها باردار و بیماران قلبی ریوی از حضور در فضای باز خودداری کنند همچنین شهروندان از تردد با خودروهای داری نقص فنی اجتناب کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بارش ، برف ، هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.