سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان انتخاب شد

استاندار اصفهان در حکمی ˈحمیدرضا وطن خواه ˈ را به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، دراین حکم ˈرسول زرگرپورˈ ایجاد نشاط سیاسی، برقراری محیط تضارب افکار، فضای لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و مردم سالار، ایجاد همدلی و وفاق میان جریان های سیاسی را از مهمترین وظایف وطن خواه بیان کرد.

براساس این گزارش، استاندار اصفهان در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری گفت: آنچه در طول دوران خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی می ماند، دوستی، برادری و وحدت است که در بین خدمتگزاران ایجاد می شود.
رسول زرگرپور با اشاره به نامگذاری امسال به نام ˈحماسه سیاسی واقتصادی ˈ گفت: تقدم حماسه سیاسی بر حماسه اقتصادی که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شد، حکیمانه بود به طوری که در انتخابات 24 خرداد تحقق یافت و اکنون مردم آماده اند تا تحقق حماسه اقتصادی را شاهد باشند.
استاندار اصفهان اظهارکرد: مردم در انتخابات 24 خرداد مطالبات و حرف های جدیدی داشتند که در شعارهای دکتر روحانی تجلی یافت.
زرگرپور با تاکید بر اینکه تغییر و تحول در مدیریت ها، معقول و منطقی است تصریح کرد: اگر نیت خدایی و در جهت تکامل باشد، تغییر و تحولات یک نعمت الهی و خداپسندانه است.
وی با تاکید بر اینکه کارها باید با همدلی، همکاری و تعامل انجام شود، افزود: مدیران درجهت تعامل و رفع نیازهای مردم بکوشند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اگر شاخص ها و ملاک ها مشخص شود، تغییرات منطقی انجام می شود، گفت: تمام پیشنهادها را می پذیرم و با شاخص های خود تصمیمات لازم را اتخاذ می کنم.
برپایه گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، وی همچنین از ˈمحمدعلی احمدیˈ مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان به دلیل مدیریت و هدایت این حوزه در موقعیت های حساس گذشته تقدیر کرد/ش.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.