سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی ایستگاه‌های تندرستی در بیش از 15 بوستان منطقه‌ای

ایستگاه‌های تندرستی در بیش از 15 بوستان منطقه‌ای و محلی از جمله بوستان صدر، نیاوران، مسجد الزهرا آصف، حسینیه حصارک در سال جاری راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ایستگاه‌های تندرستی و مکان‌های ورزشی می‌تواند در بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در شهروندان موثر باشد و تضمین کننده سلامت روح و جسم اهالی علاقه‌مند به ورزش شود.

این ایستگاه‌های تندرستی می‌تواند در علاقه‌مند کردن شهروندان به ورزش موثر باشد و فرهنگ ورزش کردن را در بین آنها اوج دهد.

محسن جلالی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک افزود: ایستگاه‌های تندرستی در منطقه یک ویژه بانوان و آقایان راه‌اندازی شده است و شهروندان می‌توانند صبح‌ها در ساعت د6 تا 7 صبح برای ورزش صبحگاهی به این ایستگاه‌ها مراجعه و به صورت گروهی با حضور مربیان متخصص ورزش کنند.
 
جلالی تصریح کرد: این ایستگاه‌ها در بوستان‌ها، سراهای محلات، مساجد، خانه سالمندان، مجموعه‌های ورزشی راه‌اندازی شده است که هر ایستگاه‌ها حدود 30 نفر ظرفیت دارد.
 
 
جلالی اظهار داشت: این ایستگاه‌ها در مجموعه‌های گلریزان، قیطریه، ازگل، گلابدره، 22 بهمن راه‌اندازی شده است. وی مدرسه شهید ضیاییان در محله اوین، سرای محله درکه، شهدای ورزشی غدیر، نیاوران و قیطریه را از دیگر ایستگاه‌های دانست.
امید است شهرداری منطقه یک در ایجاد این گونه ایستگاه‌ها برای تفریح و شادابی و رواج فرهنگ ورزش بین شهروندان موفق عمل نمایند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.