سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/افزایش آثار رسیده از عکاسان سراسر کشور:

به سوگواره عکس عاشورایی فارس

مدیر سومین سوگواره عکس عاشورایی قاب سرخ لارستان فارس از افزایش آثار رسیده به این سوگواره نسبت به سالهای گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ محسن زارع گفت: دبیرخانه سومین سوگواره عکس عاشورایی قاب سرخ به زودی اسامی شرکت گنندگانی که آثار آنها بدون نقص و اشکال فنی و اطلاعاتی دریافت شده را بر روی پایگاه اینترنتی خود قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: استقبال چشمگیر هنرمندان عکاس سراسر کشور از این سوگواره به خاطر تثبیت نام و جایگاه سوگواره در اذهان آنان، سبب شده تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه امسال، چند برابر سال های گذشته باشد.

وی افزود: بدلیل بالا بودن تعداد آثار ارسالی و زمان بَر بودن دریافت اینترنتی با نظر به سرعت موجود اینترنت و همچنین بررسی خالی از نقص بودن مجموعه آثار ارسالی یک عکاس، اعلام اسامی شرکت کنندگان در دو نوبت صورت خواهد گرفت.

مدیر سومین سوگواره عکس عاشورایی قاب سرخ بیان کرد: نوبت اول مربوط به شرکت کنندگانی است که آثارشان تا مهلت اولیه فراخوان یعنی پنجم دی ماه دریافت شده و نوبت دوم که تا این لحظه نیز در دست بررسی است، مجموعه آثاری خواهد بود که بعد از زمان تمدید مهلت تا نوزدهم دی ماه، به دبیرخانه ارسال شده است.

محسن زارع با بیان اینکه دبیرخانه سوگواره از روز یکشنبه بیست و دوم دی ماه، به صورت یک روز در میان بسته هایی را بر روی پایگاه مجازی خود قرار خواهد داد، گفت: هر بسته شامل معرفی 10 شرکت کننده به همراه یک قطعه عکس 4*3 صاحب اثر و یک یا چند اثر قابل توجه عکاس به انتخاب دبیرخانه خواهد بود./س

انتهای پیام/


برچسب ها: افزایش ، عکس ، عاشورایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.