سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

صادرات سنگ‌های تزئینی سربیشه به کشورهای اروپایی

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سربیشه گفت: از آغاز سال جاری تاکنون تعاونی‌های این شهرستان یک‌هزار و 155 تن سنگ‌های تزئینی به کشورهای اروپایی صادر کرده‌اند.

صادرات سنگ‌های تزئینی سربیشه به کشورهای اروپایی

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سربیشه گفت: از آغاز سال جاری تاکنون تعاونی‌های این شهرستان یک‌هزار و 155 تن سنگ‌های تزئینی به کشورهای اروپایی صادر کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ محمدمهدی راستگو با اشاره به تعداد شرکت‌های تشکیل شده در سربیشه از آغاز سال جاری تاکنون اظهار داشت: در این مدت هفت شرکت تعاونی در این شهرستان تشکیل شده است.

وی با بیان این‌که این شرکت‌ها دارای 62 نفر عضو هستند، ادامه داد: سرمایه نخستین این شرکت‌ها 154 میلیون و 500 هزار ریال در گرایش‌‌های مختلف بوده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سربیشه افزود: در راستای توانمندسازی مدیران، بازرسان و کارکنان شرکت‌های تعاونی 292 نفر ساعت دوره آموزشی مورد نیاز تعاون‌گران به صورت رایگان برگزار شده است.

راستگو با بیان این‌که برای نظارت بر عملکرد تعاونی‌ها کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سربیشه از تعاونی‌ها بازدید داشته‌اند، افزود: در این راستا 43 مورد بازدید عمومی و مالی انجام داده و نقاط ضعف و قوت به مدیران تعاونی‌ها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به صادرات سنگ‌های تزئینی این شهرستان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون تعاونی‌های معدنی زیرپوشش تعاون، کار و رفاه اجتماعی سربیشه یک‌هزار و 155 تن سنگ‌های تزئینی به کشورهای اروپایی صادر کرده‌اند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سربیشه اذعان داشت: ارزش سنگ‌های تزئینی صادر شده از این شهرستان 231 هزار دلار برآورد شده است.

راستگو با بیان این‌که برای افزایش سطح ایمنی و بهداشت کارگاه‌ها از آنها بازرسی می‌شود، تصریح کرد: از آغاز امسال تاکنون 526 مورد بازرسی از کارگاه‌ها انجام شده و نقاط ضعف و قدرت آنها برای اجرا ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازرس کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سربیشه در 68 جلسه کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار و اختلافات کارگری و کارفرمایی برای رفع مشکلات شرکت کرده است./ش

برچسب ها: صادرات ، سنگ ، تزیینی ، سربیشه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.