سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

ساخت خانه عالم در آمل

کلنگ ساخت خانه عالم، خانه متولی، دفتر شورای اسلامی و دهیاری به همراه ساماندهی گلزار دو شهید روستای نرگس‌مرز بخش دابودشت آمل صبح امروز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، کلنگ ساخت خانه عالم، خانه متولی، دفتر شورای اسلامی و دهیاری به همراه ساماندهی گلزار دو شهید روستای نرگس‌مرز بخش دابودشت صبح امروز با حضور مسئولان شهری به زمین زده شد.

سیدجعفر رسولی تصریح کرد:‌ برکت خون شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سبب افتخارآفرینی ایرانیان در همه زمینه‌های علمی، پژوهشی، پزشکی، هسته‌ای، فرهنگی، ورزشی، دینی و مذهبی و دیگر زمینه‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه آمل شهر هزار سنگر حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 بوده و جا در وصیت‌نامه سیاسی الهی امام امت دارد، اذعان داشت: این شهرستان با یک‌هزار و 30 شهید وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده و مردم آن همیشه در صحنه هستند.

رسولی با تاکید براینکه مردم ما تاکنون با صبر و استقامت در مقابل ترفندهای مختلف دشمنان اسلام به مقاومت پرداختند، خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای جلب رضایت و فراهم کردن آسایش مردم تمام تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به کلنگ‌زنی ساخت خانه عالم، گلزار شهدا و خانه متولی در این روستا، قول مساعدت 40 میلیون ریالی بودجه از سوی فرمانداری آمل به همراه تامین شن و ماسه برای ساخت خانه عالم و متولی را به مردم نرگس‌مرز داد.

امام جمعه شهر دابودشت نیز با اعلام اینکه باید قدر امنیت، آسایش و اقتدار کشورمان را بدانیم، گفت: دشمنان از صدر اسلام برای براندازی اسلام و شیعیان تلاش داشتند و هم‌اکنون نیز دست از تلاش شوم خود برنمی‌دارند./ش

برچسب ها: ساخت ، خانه ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.