سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

توانمندی ورزشکاران خلخالی آوازه ملی یافته است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندی و موفقیت ورزشکاران جنوب استان اردبیل در رشته‌های مختلف آوازه ملی و حتی جهانی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری بنه خلخال دیروز در نشست با جمعی از مدال‌آوران و ورزشکاران شاخص خلخال و کوثر اظهار داشت: موفقیت ورزشکاران خلخال و کوثر در عرصه‌های مختلف نشانگر توانمندی‌های بالای این منطقه در پرورش نیروی انسانی موفق در زمینه‌های مختلف است.

وی گفت: دعوت یعقوب کریمی فوتبالیست ارزنده کوثری تیم فوتبال سپاهان اصفهان به تیم ملی امید کشورمان و کاپیتانی وی در این تیم واقعاً افتخار بزرگی است که این موفقیت را به جامعه ورزشی اردبیل و مردم جنوب استان تبریک عرض می‌کنم.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور مجدد مهدی جعفری بسکتبالیست جوان خلخالی به تیم ملی جوانان و حضور حسن رضایی در لیگ برتر بسکتبال کشور نیز غرور‌آفرین است.

جعفری بنه خلخال یادآور شد: در کنار موفقیت این ورزشکاران نتایج درخشان تیم فوتبال خلخال دشت در مسابقات لیگ دو فوتبال کشور که بسیاری از بازیکنانش از جوانان بومی منطقه هستند و توانسته‌اند نام خلخال را در فوتبال کشور مطرح کنند، قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت بدمینتون‌بازان خلخالی در استان و شرکت آنان در مسابقات کشوری به عنوان نماینده استان از دیگری موفقیت ورزشی منطقه است که به این ورزشکاران و کادر فنی این تیم بابت این موفقیت تبریک عرض می‌کنم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: قبل از این کامیابی‌های غرورآفرین توسط ورزشکاران جنوب استان، درخشش برخی از فوتبالیست‌های خلخالی و کوثری در تیم های ملوان انزلی، تراکتورسازی تبریز، آلومینیوم هرمزگان، راه‌آهن تهران و سایر تیم‌ها و کسب نایب قهرمانی تیم کشتی خلخال در مسابقات استانی نیز نشان از نشاط و پویایی بین جوانان و نوجوانان جنوب استان جهت کسب موفقیت است/ش.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.