سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پريموي: بيشتر از ايران موقعيت گل داشتيم

سرمربي تيم فوتبال جوانان اسلووني پس از شکست برابر ايران در جام گراناتکين روسيه گفت تيمش بيشتر از ايران موقعيت گلزني داشت اما بازيکنان اين تيم نتوانستند از موقعيت ها بهره ببرند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، گليها پريموي گفت: « بازي خوبي بود و هر دو تيم بخت هاي گلزني برابري داشتند. هرچند به نظر من بخت هاي ما براي گلزني بيشتر از ايران بود اما نتوانستيم از هيچيک استفاده کنيم. در فوتبال اين امري عادي است و وقتي شما نتوانيد گل بزنيد اين حريف است که به شما گل خواهد زد. مشکل تيم ما در به هدر دادن موقعيت هاي گلزني فردي است و اينکه بازيکنان ما نتوانستند بهترين تصميم را در سريعترين زمان بگيرند. اين مساله اي نيست که بتوان تنها با تمرين کردن رفع کرد.به نظر من بازيکنان خوب با پيدا کردن تجربه بيشتر مهارت بيشتري نيز کسب مي کنند. در تيم ما بازيکناني هستند که مي توانند به تيم ملي اسلووني راه پيدا کنند.در کشور ما سيستمي وجود دارد که بازيکنان شايسته را شناسايي و به تيم ملي دعوت مي کند.بهرحال ما در اين دوره نتايج خوبي هم مانند پيروزي بر روسيه کسب کرديم.»

وي افزود: «داوري اين ديدار به سود ما نبود و حتي يکي از اعضاي تيم سرپرستي با داور درگيري لفظي پيدا کرد.اما داور اعتقاد داشت تمام تصميمات وي عادلانه بوده است.داور بايد بازي را مديريت کند نه اينکه تنها مجري قوانين فوتبال باشد.»

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.