سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

دولت در مذاکرات هسته‌ای خطوط قرمز را رعایت کند

امام جمعه نکا گفت: دولت اعتدال در مذاکرات هسته‌ای اصول و خطوط قرمز را رعایت کند و نرمش قهرمانانه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان افزود : آمریکا در همیشه دوران دشمنی خود را به ایران و مسلمانان نشان داده است و اکنون در مذاکرات هسته‌ای نیز با توجه به اینکه نباید دخالتی در آن داشته باشد با دخالت‌های بیجای خود سبب نگرانی مردم شده است.

وی گفت: ملت ما با اطاعت از ولایت‌فقیه در همه زمینه‌ها گوش به فرمان ایشان بوده و ذره‌ای از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آیند.

خطیب جمعه نکا، با گرامیداشت سالروز شهادت احمدی روشن بیان داشت: آنچه برای ما دارای ارزش و اعتبار است شهادت و شجاعت مهندسان جوان ما در رسیدن به این فن‌آوری حتی با گذشتن از جانشان است و دستاوردهای شهدای هسته‌ای برای ما دارای ارزش فراوان است که باید با توجه به این ارزش‌ها در ادامه راه تلاش شود.

وی تصریح کرد: با این مذاکرات چهره پلید آمریکا برای همگان نمایان شد و از برکات مذاکرات جدید ما در ژنو، آشکار شدن چهره واقعی آمریکا و دشمنی همیشگی آن با ایران، اسلام و مسلمانان است و اینکه هیچ‌گاه نباید به آمریکا اعتماد کرد.

محمدی‌لایینی با اشاره به روز فرار شاه خائن از ایران گفت: با فراز شاه خائن از مملکت مردم ما یک گام به پیروزی انقلاب نزدیک شدند و این فرار سبب شد تا ملت ما با استواری بیشتر به این پیروزی برسند و 26 دی‌ماه سالروز فرار شاه خائن است که مقدمه‌ ورود حضرت امام به ایران بوده است.

امام جمعه نکا با گرامیداشت و تبریک هفته وحدت یادآور شد: مهم‌ترین توطئه دشمن در طول دوران مختلف این انقلاب ایجاد تفرقه بین مسلمانان بوده است و همان‌طور که شیطان در پی ایجاد تفرقه است دشمن شیطان صفت ما هم همین راه را در پیش گرفته است.

وی گفت: باید از حربه‌ی وهابی‌ها که تفرقه بین شیعه و سنی است اجتناب کنیم و با افزایش وحدت و اتحاد، اختلاف و بد سلیقه‌ای را کنار بگذاریم و بدانیم اختلاف شایسته‌ دشمنان ما است./ش

برچسب ها: دولت ، خطوط ، قرمز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.