سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تکیه به توانمندی داخلی تنها راه شکست دشمنان است

نماینده قم در مجلس گفت: تا مادامی که بر ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی پافشاری می‌کنیم قطعا دشمنی دشمنان انقلاب ادامه دارد پس اگر می‌خواهیم در مقابل دشمنان پیروز باشیم باید به جایی برسیم که به توانمندی داخلی خودمان متکی باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد امیرآبادی فراهانی  با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر تکیه به توان و استعداد نیروی داخلی اظهار کرد: تا مادامی که بر ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی پافشاری می‌کنیم قطعا دشمنی دشمنان انقلاب ادامه دارد پس اگر می‌خواهیم در مقابل دشمنان پیروز باشیم باید به جایی برسیم که به توانمندی داخلی خودمان متکی باشیم.


نماینده مردم قم در مجلس، با تاکید بر توانمندی‌های جوانان ایرانی از ابتدای انقلاب تاکنون، افزود: توانمندی داخلی هم از توجه به تولید داخل اشتغال ابتکار جوانان ایرانی حمایت از کار و سرمایه ایرانی فناوری و دانش و تولید علم است که همواره جوان ایرانی نشان داده می‌تواند این کشور را اداره کند و از استقلال تمامیت کشور دفاع کند.

عضو کمیسیون اصل نو قانون اساسی در مجلس، با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب در دیدار صبح امروز مردم قم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری اشاره فرمودند جوانان ایرانی در دوران 8 ساله دفاع مقدس با تمام مشکلاتی که ملت با آن گریبانگیر بودند در مقابل دشمنی که مورد حمایت شرق و غرب بود با استقامت مقاومت و اتکا به توانمندی نیروی داخلی توانست از این میدان پیروز و سربلند بیرون بیاید.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند اگر شر شیطان را کم کنیم وارد مذاکره می‌شویم مذاکره این نیست که ما از آرمان‌ها عقب نشینی کنیم یا تسلیم شویم.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: باید با برنامه ریزی و تکیه به توان داخلی همراه با مدیریت درست به برنامه‌ها و راهکارهای اثر بخشی برسیم تا در بخش‌های مختلف بخصوص در بخش‌های تولیدی و کشاورزی و اقتصاد به نیروی داخلی تکیه کنیم و با اقتدار در مقابل دشمنان بایستیم./ش
برچسب ها: قم ، توانمندی ، شکست ، دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.