سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

واگذاری یک درصد درآمد خالص مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

یک درصد درآمد خالص مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور واگذار می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس، موضوع درآمدها و معافیاتهای مالیاتی و چگونگی محاسبه نرخ آن برای اشخاص مورد بررسی قرار گرفت.

رحیم زارع بیان کرد: در ادامه جلسه امروز کمیسیون اقتصادی، موضوع مربوط به دسترسی به اطلاعات مالی اشخاص برای شفاف‌تر شدن فعالیت‌های اقتصادی و استقرار نظام یکپارچه اطلاعاتی، مالیاتی، هویتی و عملکردی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، که بر این اساس مقرر شد تا روش شناسایی هویت مالی اشخاص در سازمان امور مالیاتی کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین مقرر شد واحد بازرسی در سازمان امور مالیاتی ایجاد شود تا هیئت‌های بازرسی بتوانند به محل‌های مورد نظر اعزام شوند.

زارع افزود: مقرر شد دفاتر اسناد رسمی و وکالتی از این پس اموال منقول و غیر منقول را ظرف یک ماه به سازمان امور مالیاتی ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در کمیسیون اقتصادی مجلس، مصوب شد یک درصد درآمد خالص مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به غیر از کلان شهرها اختصاص داده شود، که البته این موضوع باید در صحن علنی مجلس نیز رای‌گیری شود./ش

انتهای پیام/



برچسب ها: درآمد ، مالیاتی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.