سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیلات ویژه نوسازی بافت فرسوده در جنوب پایتخت

معاون شهرسازی معماری شهرداری منطقه 19، از تسهیلات ویژه نوسازی بافت فرسوده در این منطقه خبر داد.

مهدی طاهری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح تسهیلات ویژه نوسازی بافت‌های فرسوده با ارائه بسته‌های تشویقی برای شهروندان منطقه 19 در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور استقبال شهروندان محلات 13 گانه منطقه 19 در احیای بافت‌های فرسوده و ناپایدار موجود در سطح منطقه اجرا خواهد شد.
 
طاهری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح با ارائه بسته‌های تشویقی برای بافت‌های فرسوده منطقه 19 با همکاری و مشارکت رئیس اداره راهبردی خدمات نوسازی سازمان شهر تهران، اقدامات لازم به منظور استقبال شهروندان محلات 13 گانه منطقه 19 در احیای بافت‌های فرسوده ناپایدار موجود در سطح منطقه انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: صدور مجوز ساخت یک واحد اضافی، تامین پارکینگ و تسریع روند چاپ جواز ملک‌های بافت فرسوده از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
طاهری ادامه داد: بسته‌های پیشنهادی باید با نظارت معاونت شهرسازی منطقه 19 در صورت داشتن پیوستن اجتماعی، کسب تاییدیه نهایی رسیدن به مرحله اجرا به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران ارسال شود.

وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 افزود: بررسی فضاهای موجود در سطح محلات 13 گانه منطقه 19، راه اندازی پارکینگ عمومی، انعقاد تقاهم‌نامه با مدیران محلاتی که دارای بافت محلی ناپایدار و فرسوده بیشتری‌اند، راه‌اندازی دفاتر خدمات نوسازی در خانه‌های محلات به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان در احیای بافت‌های فرسوده، از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بافت ، فرسوده ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.