سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آغاز ثبت‌نام حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان از آغاز ثبت‌نام اولیه حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر تا 24 دی‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین اخوان با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش‌بینی شده در سال‌جاری برای نخبگان و استعداد‌های برتر در سطح ملی گفت: ‌به لطف پروردگار سبحان سهمیه عمره ویژه‌ نخبگان و استعدادهای برتر از سازمان حج و زیارت توسط بنیاد ملی نخبگان دریافت شده است.


وی افزود: متقاضیان حج عمره نخبگان و استعدادهای برتر می‌توانند تا 24 دی‌ماه اقدام به ثبت‌نام اولیه کنند.

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: مشمولین این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به ‌درگاه مربوطه در وب‌گاه بنیاد ملی نخبگان و بنیاد نخبگان استان قم کاربرگ‌های مربوطه را تکمیل کنند.

وی با اشاره به اولویت‌های انتخاب و هزینه‌ ثبت‌نام کنندگان گفت: اولویت پذیرفته‌شدگان در این دوره بر اساس سال افتخار خواهد بود و نتیجه پس از قطعی‌شدن از طریق درگاه‌های مربوطه به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم افزود: از سوی سازمان حج و زیارت هزینه کامل عمره در سال 92 با توجه به نوع و درجه کاروان‌ها تعیین شده است ‌که بنیاد ملی نخبگان برای افراد شاغل به تحصیل 80 درصد و برای غیرشاغلین به تحصیل 70 درصد مبلغ اعلام شده را به عنوان کمک هزینه در نظر گرفته است.

اخوان ادامه داد: ثبت‌نام در 2 گروه فردی و متاهلی صورت می‌گیرد و به منظور رفاه حال نخبگان و استعدادهای برتر تاریخ‌های اعزام در بهترین زمان ممکن خواهد بود.

وی عنوان کرد: سهمیه امسال 420 نفر است و متقاضیان با 2 کاروان متاهلی و یک کاروان مجردی اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: بیش از 2 هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر طی چهار سال اخیر به عمره مشرف شده‌اند./س
برچسب ها: قم ، ثبت نام ، حج ، عمره ، نخبگان ، استعداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.