سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

آغاز فعالیت سازمان اتوبوسرانی در شهرستان اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از آغاز فعالیت سازمان اتوبوسرانی در اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،عباس فلاحی باباجان در آیین معارفه شهردار جدید اهر با اشاره به ترافیک بالای شهر وافزایش تردد خودروها در شهر اهر راه اندازی سازمان اتوبوسرانی در جهت کاهش ترافیک در سطح شهر اهر و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: با پیگیریهای لازم سازمان اتوبوسرانی از سال اتی فعالیت خود را در این شهر اغاز می کند

وی، امکانات و تجهیزات وماشین الات موجود شهرداری اهر را با توجه به توسعه شهر اهر پاسخگوی نیازهای شهرستان ندانست وافزود انتظار داریم شهرداری وشورای شهر با ساز و کارهای لازم و بهره مندی از مشارکت های مردمی ودولتی در جلب و جذب اعتبارات لازم در جهت تجهیز ناوگان خدماتی شهرداری اقدام جدی نمایند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تلاش مجلس رادر جهت حمایت از عمران شهر ها با تدوین طرحی برای ایجاد مدیریت شهری واحد و در جهت افزایش اختیارات شهرداری ها وهماهنگی درجهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان اعلام کرد و افزود: امیدواریم با کار کارشناسی کمیسیون عمران و نمایندگان مجلس گام های عملی با اجرایی شدن آن برداریم.

وی، افزود: شهرستان اهر باوجود قدمت تاریخی وجمعیت بالای یکصد هزار نفری شهرستان نیازمند همکاری و همراهی تمامی ادارات و نهاد ها با شهرداری می باشد که امید واریم با تعامل و همفکری شورای شهر و مسئولین اجرایی شهرستان بتوانیم گامی موثر در توسعه شهرمان برداریم.

این نماینده مجلس ضمن اعلام آمادگی در جهت همکاری و همراهی و شهرداری و شورای شهر اهر گفت: تلاش کنیم با تداوم جلسات مشترک با مسئولین شهرستانی و استان و برگزاری برنامه های دیدار با وزرای مرتبط با عمران و توسعه در حضور این جانب گامی عملی برای برنامه ریزی و توسعه شهر اهر برداریم.

وی، پرهیز از تفرقه و تعامل با اعضای شورای شهر و شهرداری را رمز موفقیت و همراهی و همدلی برای پیشبرد اهداف متعالی شهرستان برشمرد و اعلام آمادگی کرد که با حضور در جلسات شورای اسلامی شهر اهر بتواند گامهای عملی برای توسعه شهرمان برداشته شود.

فلاحی، در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید اهر از کلیه اعضای شورای شهر و مسئولین اجرایی شهرستان خواست تا شهرداری و شورای شهر را در جهت رسیدن به اهداف عمرانی و آبادانی شهر اهر یاری نمایند.

برچسب ها: آغاز ، فعالیت ، اتوبوسرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.