سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

کمربندی غربی اهر با سی میلیارد ریال در سال 93به بهره برداری می رسد

فرماندار اهر از اختصاص اعتبار سی میلیارد ریالی برای کمربندی غربی اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،رضا صدیقی، در آیین معارفه شهردار جدید اهر گفت: این پروژه که ازورودی جاده ورزقان تا یخفروزان درحال اجراست در سال 93 افتتاح ومورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی، گفت: بااجرای این پروژه کلیه خودرو های سنگین وکمر شکن معدن مس مزرعه و سونگون و سایر معادن فعال در این منطقه که از داخل شهر اهر رفت و آمد می کنند از این مسیر عبور و باعث کاهش ترافیک و تصادفات در شهر اهر خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین از اجرای بزرگترین پارک جنگلی شهرستان به مساحت 18هکتار بامشارکت اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری استان وشهرداری اهر خبر داد و افزود: علاوه براین پارک جدید شهدای هسته ای و مسیر سنگ فرش کچیک چای با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست اجرا می شود.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر اجرای دو پل بزرگ در داخل شهر اهر ومسیر پر تردد ان باصرف اعتباری قریب به ده میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی را از دیگر پروژه های اجرا شده در اهر عنوان کرد.

فرماندار اهر با انتقاد از تعطیلی کارخانه کمپوست اهرکه با مشارکت شهرداری وبخش خصوصی اجرا شده گفت متاسفانه بعد از 20روز از افتتاح این پروژه دوباره تعطیل شده که انتظار داریم شهردار و شورای شهر در این خصوص پیگیری و در جهت سلامت شهروندان اقدام عاجل نمایند./ش

برچسب ها: کمربند ، غربی ، اهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.