سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفتار وحشتناک دانش آموزان یک مدرسه+عکس

دادگاه تعدادی از دانش آموزان مدرسه ی شبانه روزی لوندس بری از جمله به دلیل تهدید غیر قانونی شماری از دانش آموزان دیگرادامه دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از جام نیوز به نقل از سایت رادیو سوئد؛ محاکمه ی دانش آموزان مدرسه ی شبانه روزی لوندس بری ادامه دارد.

 

۹ دانش آموز و یکی از کارکنان این مدرسه در ماه اوت گذشته، به دلیل اجرای مراسم nollningen که سوزاندن دانش آموزی را با اتوی داغ به همراه داشت مورد بازجوئی قرار گرفته اند.

 

آنها، چهار دانش آموز جوانتر را به سوزاندن با اتو تهدید کرده بودند و سرانجام نیز یکی از آنها را که دانش آموزی چهارده ساله بود، به حدی سوزاندند که به بیمارستان منتقل شد.

 

 

این دانش آموزان در دادگاه عنوان کرده اند که آنها احساس می کردند مجبور به اجرای این مراسم هستند و مدیر مدرسه نیز به آنها گفته بود که برای اجرای آن، هیچ عملی غیر مجاز نیست.

 

این دانش آموزان عنوان کرده اند که قصد آنها هرگز آزار رساندن به کسی نبوده است. حتی یکی از کارکنان این مدرسه که خود با استفاده از اتو موافقت کرده بود جرم بودن این عمل را رد کرده و عنوان کرده است که جرئت نکرده با دستور مدیر مدرسه مخالفت کند.


اضافه کنیم که nollningen نام مراسم یا رفتاری ست که در برخی از مراکز آموزشی و بیشتر در دانشگاه ها از سوی دانش آموزان قدیمی تر در مورد دانش آموزان جدید تر اعمال می شود.

 

این عمل معمولا با بستن چشم این دانش آموزان همراه است و به منظور شوخی و یک نوع دست انداختن آن ها صورت می گیرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.