سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی/

برگزاری دومین جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی

دبیرخانه دائمی جشنواره شعر فجر در خوسف مستقر و امسال دومین جشنواره شعر فجر با حضور شاعران استان برگزار می شود.

برگزاری دومین جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی

دبیرخانه دائمی جشنواره شعر فجر در خوسف مستقر و امسال دومین جشنواره شعر فجر با حضور شاعران استان برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ رییس شورای شهر خوسف در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر خوسف گفت: با توجه به روح فرهنگی و هنری حاکم بر خوسف، دبیرخانه دائمی این جشنواره در شهر خوسف مستقر شد و امسال دومین جشنواره شعر فجر را با حضور شاعران سراسر استان برگزار می کنیم.

محمدرضا رحیمی وی افزود: فراخوان این جشنواره آماده شده و به زودی به سراسر استان ارسال می شود، همچنین از شاعر بلند مرتبه ایران؛ موسوی گرمارودی برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

مهدی فرجامی فرد، فرماندار خوسف نیز 22 بهمن را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند و هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران عملیاتی نیست، مرهون پیروزی مردم و انقلاب در 22 بهمن 57 هستیم.

وی پیروزی انقلاب را نتیجه حضور گسترده مردم ولایت مدار و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب برشمرد و اظهار کرد: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.

فرماندار خوسف ادامه داد: در سالی که مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده اند، دو حماسه سیاسی انتخابات خرداد و پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای رقم خورد و شاهد تحقق حماسه اقتصادی مدنظر مقام عظمای ولایت با تدابیر دولت تدبیر و امید و تلاش مسئولین نظام هستیم و انشاالله 22 بهمن امسال با حضور گسترده مردم حماسه دیگری خواهد بود که در تاریخ پرافتخار نظام ثبت می شود.

وی مهمترین اصل در راهپیمایی 22 بهمن را مشارکت مردم دانست و خواستار بیان خدمات نظام و ارائه گزارش عملکرد یک سال اخیر دستگاه های اجرایی به مردم شد.

فرجامی فرد با تاکید بر فضاسازی مناسب سطح شهر و استفاده از ظرفیت بسیج از دستگاه های اجرایی خواست تا با برنامه ریزی دقیق و مناسب زمینه حضور گسترده تر مردم در راهپیمایی 22بهمن را نسبت به گذشته فراهم کنند.

حجت الاسلام علیرضا عزیزی، دبیر ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر شهرستان خوسف نیز با اشاره به

برنامه های دهه فجر امسال گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، دیدار با امام جمعه و آیت الله عبادی، افتتاح پروژه ها دهه فجر، پیاده روی عمومی، برگزاری مسابقه با موضوع انقلاب و تهاجم فرهنگی، برگزاری جشن ها و جنگ شادی، اعزام پزشک به روستاهای محروم و ویزیت رایگان بیماران به همراه دارو بخشی از برنامه های این دهه است.

همچنین در این جلسه 17 کمیته ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل و وظایف هر دستگاه تعیین شد./ش

برچسب ها: جشنواره ، شعر ، فجر ، خوسف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.