سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرم افزار/

قفلي براي پرونده هاي متني

نرم افزار امروز يک ابزار قدرتمند و مفيد براي افرادي است که مي خواهند به طور مشخص، روي فايل هاي PDF رمزبگذارند و آن ها را از ديد افراد متفرقه مصون نگه دارند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، از آن جا که يک گوشي هوشمند با صفحه نمايش عريض، وسيله مناسبي براي نگهداري و مطالعه فايل هاي متني است، پس از مدتي حافظه گوشي هوشمند شما پر از کتاب ها، نامه ها، جزوه ها و گزارش کارهايي خواهد شد که ممکن است بسياري از آن ها جنبه کاملا شخصي داشته باشد.

نرم افزار امروز يک ابزار قدرتمند و مفيد براي افرادي است که مي خواهند به طور مشخص، روي فايل هاي PDF رمزبگذارند و آن ها را از ديد افراد متفرقه مصون نگه دارند.رابط کاربري برنامه PDF Lock بسيار آسان و به دور از پيچيدگي است.

تنها کافي است برنامه را اجرا و در صفحه اول آن، فهرست فايل هاي PDF موجود در کارت حافظه را مشاهده کنيد. از همين صفحه مي توانيد براي فايل ها، رمز عبور تعيين کنيد؛ روش کار اين گونه است که بايد انگشت خود را روي فايل موردنظر براي مدتي نگه داريد و پس از پديدار شدن منو، گزينه Encrypt را انتخاب کنيد تا فايل PDF مذکور قفل شود.

براي خارج کردن همين فايل از حالت قفل و خواندن  آن نيز کافي است که اين بار از طريق منو، گزينه Decrypt را انتخاب کنيد.علاوه بر کليه امکانات بالا، نرم افزار PDF Lock يک برنامه مديريت فايل است و امکاناتي مانند کپي، ويرايش، حذف، چسباندن، جا به جايي، فشرده سازي و اشتراک گذاري را در اختيار کاربر قرار مي دهد.

دانلود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.