سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار//

جلالی:مدیران باشگاه از ابتدا دنبال برکناری من بودند

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در هیچ کجا در دوران مدت مربیگری خود با چنین فشاری روبرو نبوده ام.

مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تجربه نشان داده است که تیمی می‌خواهد اوج بگیرد تا در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد باید در دوران سخت و پرفشار پایدار و استوار باقی بماند از این رو هنوز هم تمایل زیادی دارم تا به خاطر تراکتور و هوادارانش تا این تیم را  به عنوان یک مدعی بزرگ در فوتبال ایران معرفی کنم.

وی ادامه داد: هر تیمی که به تکامل می‌رسد باید فشارهای زیادی را تحمل کند در دوران مدت مربیگریم تا به این اندازه متحمل فشار نشده بودم. در هیچ تیمی چنین فشاری را تحمل نکرده بودم. 8 ماه است از ورزشگاه به خانه می‌رفتم و حتی در خانه هم مشغول کار بودم تا تیمم نتیجه بگیرد.




جلالی تصریح کرد: در نیم فصل اول توانسته بودیم مشکلات تیم را برطرف کنیم و در شروع نیم فصل دوم با پیروزی مقابل پرسپولیس به صدر جدول صعود کردیم. این مسئله از پیشرفت تیم خبر می‌داد. با کمبود باز یکن مواجه بودیم که مدیران تلاش زیادی برای به خدمت گیری دو بازیکن خارجی انجام دادند ولی هنوز به دلیل برخی مشکلات این بازیکنان به تیم اضافه نشدند تا کاملا مشکلاتمان از نظر ابزاری برطرف شود.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه تراکتورسازی از ابتدا دنبال برکناری من بودند ولی بهتر بود که حرف‌های خود را رک و مستقیم به خودم می‌زدند تا این گونه  مقابل هواداران تراکتور قرار نگیرم. برخی از هواداران این تیم مرا تهدید کردند که تاثیر منفی باقی گذاشت تا از این تیم استعفا دهم.

جلالی اضافه کرد: هواداران این تیم شب قبل به تلفن همراه من زنگ می‌زدند و پیامک‌های تهدیدآمیزی برای من فرستادند که استادیوم را روی سرت خراب می‌کنیم و حتی برخی از هواداران شماره موبایل من را بر روی صفحه اجتماعی خود قرار داده بودند.




وی در مورد رفتارهای دوگانه حمید زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: پس از استعفایم زینی‌زاده اعلام داشت که با استعفایت موافقت نمی‌کنیم و به تمرینات بازگردد و کار خود را ادامه بدهید ولی پس از بازگشتم صحبت‌های دیگری را مطرح می‌کرد و تمام حرف‌های مرا تکذیب نمود که این اصلا رفتار صحیحی نبود و  بهتر بود که به صورت شفاف با برکناری من موافقت می‌کردند.

جلالی:هفته دوم به زینی زاده گفتم اگر مرا نمی خواهد می روم/هواداران تراکتور هنوز سرمربی قبلی را دوست دارند

همچنین سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی گفت:اول فصل با انگیزه بسیار بالایی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوستم و می دانستم که این تیم ظرفیت بسیار بالایی دارد ولی وقتی کار را شروع کردم از هفته دوم متوجه شدم که کار در این جا بسیار سخت است.مگر می شود یک مربی را جذب کرد و از هفته دوم نسبت به وی بی اعتماد بود؟




وی ادامه داد:ما در هفته 16 به صدر جدول رسیدیم ولی به طور ناگهانی به سرما و یخبندان خوردیم.ما در هفته 18 نیز تا دقیقه 90 دو بر یک از حریف جلو بودیم که بعد مساوی کردیم و از صدر جدول پایین آمدیم و مشکلات شروع شد.

وی تاکید کرد:من از همان هفته دوم به زینی زاده گفتم اگر احساس میکنی در آوردن من اشتباه کرده ای من از این تیم می روم و هرچه هم گرفته ام پس می دهم ولی وی منکر مصاحبه هایش شد در حالی که فایل صوتی اش بود.

وی در خصوص اعتراض هواداران تراکتور بیان کرد:هواداران تیم تراکتورسازی تبریز مربی قبلی را دوست داشتند و وقتی وی کنار گذاشته شد متقاعد نشدند.شاید هرکس دیگر هم به جای من می آمد هواداران چنین واکنشی را با وی داشتند.

جلالی ادامه داد:زینی زاده اصرار داشت که باید بمانی و حتی صحبت از 5 سال ماندن می کردند ولی به فاصله 2 ساعت از جلسه هییت مدیره اقدامات دیگری دیده شد.



سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز عنوان کرد:من در ابتدای فصل لیست تمام کسانی را که می خواستم همکارم باشند ارائه کردم و نظر خواستم که با آن موافقت شد و بعد این جنجال ها را درست کردند.




وی در پایان خاطرنشان کرد:تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است که مهره های خوبی را هم جذب کرد که متاسفم که به یکباره به این حواشی دچار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلالی ، تراکتور ، بازی ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهراد
۱۸:۳۱ ۲۱ دی ۱۳۹۲
جلالی حیا کن تراکتور رو رها کن.
جلالی شایستگی مربیگری تراکتور رو نداره