سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توفیق: اسیر کار انفرادی شدیم/ لاله زاده باید بیشتر در خدمت تیم باشد

سرمربی تیم بسکتبال صنایع اعتقاد دارد کار انفرادی بازیکنانش در نیمه دوم بازی با دانشگاه آزاد باعث از دست رفتن این دیدار خارج از خانه شد.

علی توفیق به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از باخت تیمش مقابل دانشگاه آزاد تهران گفت: درست است که بازی نزدیکی داشتیم اما تیم ما اصلا خوب نبود. بازیکنان صنایع از نیمه دوم اسیر این شدند که می توانند بسکتبال را انفرادی پیش ببرند. علیرغم تمام صحبتها با آنها که بازی نیاز به همکاری تیمی و کنار هم بودن تمام نفرات دارد باز هم انفرادی کار کردند در حالی که دانشگاه آزاد این حالت تیمی را داشت و بازی را کنترل کرد.

پرتابهای ناموفق تبدیل به ضد حمله شد

وی ادامه داد: برخلاف نیمه دوم در دو کوارتر اول هماهنگی تیمی را حفظ و اجرا کردیم و نتیجه هم این موضوع را نشان می دهد اما در ادامه پرتابهای ناموفق زیادی داشتیم که تمام آنها تبدیل به ضدحمله برای حریف و بالا رفتن اختلاف در کوارتر چهارم شد.

توفیق در پاسخ به سوالی در مورد یونس لاله زاده اشاره کرد: یونس بازیکن خوبی است اما باید بیشتر در قالب تیمی کار خود را نشان دهد. زمانی که بازی به سمت یک
شخص می رود دفاع برای حریف آسانتر است. لاله زاده بسیار توانمند و قابل است اما در بقیه بازیها هم کم و بیش همین شرایط را داشت.

سرمربی صنایع در مجموع از شرایط تیمش ناراضی نیست و می گوید: در مجموع اوضاع تیم بد نیست. شاید در صورت برد در یک یا دو مسابقه نیم فصل اول که با شرایط نزدیک واگذار کردیم جایگاه بهتری هم داشتیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: توفیق ، صنایع ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.