سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی دور برگردان بلوار معلم در جنوب غرب پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 از ایمن سازی دو برگردان بلوار در این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ایمن سازی دور برگردان بلوار معلم  واقع در محدوده‌ی منطقه 18 در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور کاهش سوانح رانندگی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان با ایمن سازی دوربرگدان بلوار معلم واقع در محدوده منطقه 18 در دست اجرا است.
 
سالمی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ های اجرایی فنی عمران و ترافیک شهرداری ناحیه یک منطقه 18 با انجام عملیات ایمن سازی در بلوار معلم به صورت مستمر در آماده باش کامل اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: ایمن سازی دوربرگردان تازه احداث بلوار  معلم با نصب ده ها تابلوی هشدار دهنده و راههای مسیر به منظور کاهش سوانح رانندگی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: مرمت بهسازی 12 سرعت گیر در خیابانهای تختی، شریعتی، سپیده شمالی، مرمت و بهسازی 55 استوانه ترافیکی در بزرگراه آیت ا... سعیدی، بلوار معلم، خیابانهای حیدری واسماعیلی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایمن ، شهردار ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.