سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین سند توسعه محلات در دست اجرا / تاکید بر توانمندسازی نهادهای اجتماعی در محلات

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت : تدوین سند توسعه محلات از جمله مواردی است که در حوزه بسترسازی بافت های فرسوده در حال پیگیری و اجراست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس علیرضا جعفری با اشاره به اقدامات دردست انجام در حوزه  نوسازی بافت های فرسوده گفت : تدوین سند توسعه محلات، تدقیق طرح های تفصیلی و تدوین برنامه تأمین سرانه های خدمات 7 گانه از جمله مواردی است که در حوزه بسترسازی در حال پیگیری و اجراست.
 
جعفری افزود :  پیشبرد ابعاد اجتماعی، شهرسازی، فنی عمرانی و اقتصادی نیزدر کنار یکدیگر از راهکارهای حل مسئله فرسودگی مسکن است .
 
مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت های مردمی در زمینه نوسازی بافت های فرسوده اظهار کرد : ترغیب ساکنین به نوسازی مردمی و توانمندسازی نهادهای اجتماعی در محلات در بعد اجتماعی می تواند نقش مهمی در حوزه نوسازی بافت های غفرسوده داشته باشد .
 
وی افزود : آماده سازی اسناد زیردستی توسعه، تأمین سرانه های خدمات و ارائه راهکارهایی برای حذف نفوذناپذیری در بعد شهرسازی و همچنین کیفی سازی مسکن با هدف ساخت مسکن ارزان قیمت، پایدار، سریع، صنعتی و باهویت در بعد فنی و عمرانی نیز از مسائلی است  که ضروی است تمامی این اقدامات زیر چتر اقتصادی صورت گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.