سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته سیزدهم سوپرلیگ بسکتبال؛

برد تهرانی های بالانشین/ مصدومیت ملی پوش مهرام

دو تیم بالای جدولی مهرام و دانشگاه آزاد در دو بازی سالن آزادی موفق به شکست هفت الماس و صنایع شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هر دو تیم بالای جدولی مهرام و دانشگاه آزاد در هفته سیزدهم لیگ موفق به شکست میهمانان خود شدند و مصدومیت اوشین ساهاکیان، اتفاق بد مهرامی ها در هفته سیزدهم بود هر چند آسیب دیدگی دقیق این بازیکن و میزان جدی بودن آن در سالن قابل تشخیص نبود.

چهار کوارتر یک شکل با نتایج متفاوت


شرایط چهار کوارتر دیدار دو تیم مهرام  هفت الماس تقریبا به یک شکل بود. ابتدا تیم مهرام با اختلافی نزدیک به 10 امتیاز پیش می افتاد و در انتهای کوارتر بازی نزدیک و گاهی مساوی می شد اما در نهایت مهرام برنده این بازی با نتیجه 69 بر 58 بود.

قزوینی ها اولین بار بعد از چند دقیقه عقب بودن از مهرام در دقایق آخر بازی را نزدیک کرده و با یک سه امتیازی نتیجه کوارتر را 17 – 17 مساوی کردند.




در کوارتر دوم هم همین اتفاق در دو دقیقه آخر افتاد و اختلاف به یک امتیاز رسید اما مهرام با نتیجه 19 بر 13 این کوارتر را برد. کوارتر سوم با نتیجه 19 بر 18 به نفع هفت الماس تمام شد و در ده دقیقه پایانی با شوتهای به موقع سعید داورپناه اختلاف به 10 امتیاز رسید. این کوارتر هم با نتیجه 19 بر 9 به نفع مهرام تمام شد.

نحسی 13 گریبان اوشین را گرفت!


اوشین ساهاکیان که یک بار هم در برخوردی با بازیکن حریف مشکل کوچکی در انگشت دست خود پیدا کرده و از اهمیت ندادن داوران به شرایطش ناراحت شده بود در 24 ثانیه به پایان بازی با مصدومیت پا از زمین خارج شد و اوضاع به گونه ای بود که دو بازیکن دیگر تیم بعد از اتمام مسابقه، وی را از سالن خارج کردند. 

ساهاکیان با 16 امتیاز، 12 ریباند و 4 توپربایی بهترین بازیکن تیمش در کنار سعید داورپناه بود که 18 امتیاز، 5 ریباند و 4 پاس گل به علاوه 7 توپ از دست رفته داشت.




محمد شاهسوند با 14 امتیاز و 7 ریباند و وحید اسلامی با 16 امتیاز و 6 ریباند بهترینهای هفت الماس بودند.

باخت صنایع در یک نیمه

تیم صنایع ماهشهر در شرایطی که یک نیمه از دیدار با دانشگاه آزاد را برده بود در نیمه دوم نتیجه را از دست داد و با شکست از تهران خارج شد.

دانشگاه آزاد که در کوارتر اول اختلاف ابتدایی را به دو امتیاز رساند، در پایان نیمه با نتیجه 40 بر 36 شکست خورد.

تهرانی ها در اوایل نیمه دوم با 6 امتیاز پیاپی ابراهیم توماس ابتدا بازی را 42 – 42 مساوی کرده و بعد برای اولین بار با نتیجه 46 بر 42 پیش افتادند.

در حالی که صنایع بار دیگر بازی را مساوی کرده بود با پرتاب سه امتیازی بابک نظافت در پایان کوارتر سوم دانشگاه 55 بر 52 پیش افتاد. نظافت در یکی از بازیهای خوب این فصل خود چهار پرتاب سه امتیازی موفق داشت و در نهایت با 12 امتیاز و 7 ریباند بازی را به پایان برد.

ناراحتی مربی صنایع از امتیازآورترین بازیکن تیم
 

صنایع که در نیمه اول و دقایقی از نیمه دوم تیم برتر بازی بود در ده دقیقه آخر با نتیجه 20 بر 12 شکست خورد و بازی را 75 بر 64 واگذار کرد.



یونس لاله زاده در این دیدار 25 امتیاز و 3 ریباند داشت اما با نحوه بازی خود باعث ناراحتی علی توفیق سرمربی تیم شده بود.

توفیق در مورد لاله زاده تاکید کرد: یونس بازیکن خوبی است اما باید بیشتر در قالب کار تیمی خود را نشان دهد. زمانی که کار به سمت بازی انفرادی می رود، دفاع کردن راحتتر می شود و به همین دلیل هم لاله زاده باید کمتر انفرادی کار کند.

برخلاف محمد کنه یار خارجی صنایع که تنها یازده امتیاز به علاوه 7 ریباند داشت، ابراهیم توماس سنگالی با 23 امتیاز و 6 ریباند موثرترین بازیکن دانشگاه آزاد بود. توماس در جریان بازی هم رقابت زیادی با کنه در سوی دیگر میدان داشت.



 
حامد حسین زاده نیز در ترکیب دانشگاه آزاد 13 ریباند، 4 پاس گل و 5 ریباند داشت.

مهرام و دانشگاه آزاد همچنان در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند.
 

برچسب ها: دانشگاه ، مهرام ، آزادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.