سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه نقاشی "دنیای انسان معاصر" در نگارخانه پردیسان

نگارخانه پرديسان فرهنگ سراي فردوس مجموعه اي ديدني از نقاشي هاي «شهره شیرزاد» را در معرض ديد عموم قرار داده است .

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فرهنگ سراي فردوس، نمایشگاه آثار نقاشی شهره شیرزاد با عنوان «دنیای انسان معاصر» از 14 دی ماه گشایش یافته و تا بیست و دوم همین ماه نیز پذیرای علاقمندان به هنرهای تجسمی است .

در اين گالري حدود 30 اثر در ابعاد مختلف با موضوع فیگوراتیو به نمایش گذاشته شده است که علاقمندان برای بازدید از این آثار هنری می توانند در تاریخ های اعلام شده به جزء ایام تعطیل از ساعت 8 تا 18 به نگارخانه پردیسان مراجعه کنند .

اجرای ورک شاپ این هنرمند در طول برگزاری نمایشگاه و برگزاری نشست تخصصی با موضوع نقاشی و بررسی آثار شهره شیرزاد با دعوت از اساتید این حوزه از جمله برنامه های پیش بینی شده است.
شهره شیرزاد تا کنون در نمایشگاه هایی همچون طراحی در گالری درسا، 100 اثر 50 هنرمند در گالری عقیلی، نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری نقش جهان، منتخب نسل نو در گالری پردیس سینمایی ملت، نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان آفرینش 2 و ... حضور داشته است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44000203 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.