سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

پذیرش دانشجو در رشته خون‌شناسی به زودی در بوشهر انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: به زودی پذیرش دانشجو در رشته هماتولوژی (خون‌شناسی) در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام می‌گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی اکبر پور فتح‌الله پیش از ظهر امروز در بازدید از مراکز آموزشی و تحقیقاتی علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر ظرفیت مناسبی برای گسترش و ایجاد فعالیت‌های هماتولوژی دارد، اظهار داشت: به زودی پذیرش دانشجو در رشته هماتولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین امکان تأسیس و راه‌اندازی واحد فرآورده‌های خونی پایگاه انتقال خون چمران فراهم می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم گفت: با توجه به صنعتی بودن منطقه فارس جنوبی و گسترش جمعیت شهرستان‌های کنگان جم و شهرستان شدن عسلویه این دانشگاه همکاری و مساعدت لازم برای تجهیز، گسترش پایگاه انتقال خون کنگان و احداث ساختمان مرکزی انتقال خون مرکز استان و خرید اتوبوس خونگیری انجام می‌دهد.

غلامرضا حیدری افزود: همچنین پیگیری این موضوعات از طریق مراجع ذیربط در دستور کار دانشگاه قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران پیش از ظهر امروز ضمن بازدید از بخش‌ها و امکانات راهکارهای حل مشکلات و زمینه‌های همکاری بیشتر انتقال خون با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را مورد بررسی قرار داد.

همچنین پورفتح‌الله از مراکز آموزشی علوم پزشکی دانشگاه بوشهر و آزمایشگاه تحقیقاتی در مرکز استان بازدید کرد و شرایط لازم برای تأئیدیه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته هماتولوژی مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این بازدید مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران دیداری صمیمی با پرسنل پایگاه انتقال خون بوشهر برگزار کرد.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در بوشهر قول مساعد رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رفع و پیگیری نیازهای انتقال خون بوشهر، حل مشکلات معیشتی و رسیدگی به وضعیت پرداخت‌های پرسنلی را از موضوعات مهم سفر به بوشهر اعلام کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: خون شناسی ، دانشجو ، بوشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.