سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

جهاد کشاورزی اردبیل با اجرای 2500 طرح در خلق حماسه اقتصادی پیشتاز است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اجرای 2 هزار و 500 طرح تولیدی و کشاورزی و اشتغالزایی 4 هزار نفر پیشتاز در خلق حماسه اقتصادی است.

عادل عبدایمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: قرار است 30 طرح که از سهم تسهیلات تخصیص یافته به بخش آب و کشاورزی استان اردبیل در قالب طرح توسعه بخش کشاورزی در سال 90 و 91 با سرمایه‌گذاری 325 میلیارد ریال افتتاح شود.

وی گفت: این طرح‌ها شامل طرح‌های مرغ مادر گوشتی 94 هزار و 160 قطعه، مرغ گوشتی 146 هزار و 500 قطعه، پرواربندی بره یک هزار و 600 راس و پرورش گاو شیری اصیل 100 راس است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: در کنار آن ما شاهد اجرای طرح بسته‌بندی و فرآوری حبوبات به میزان 4 هزار تن تولید مینی‌تیوبر به میزان 600 هزار عدد، توسعه 3 هزار متر‌مربع گلخانه، تولید یک هزار و 920 تن قارچ خوراکی و 100 تن بسته‌بندی عسل بودیم.

عبد‌ایمانی در ادامه تصریح کرد: توسعه 1.5 هکتار تولید انگور به روش روسیمی، افزایش ظرفیت تولید خوراک دام و طیور به میزان 20 هزار تن در سال، تولید و بسته‌بندی انواع ترشیجات به میزان 300 تن و پرورش ماهی به رقم 50 تن از اقدامات انجام شده است/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.