سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی پور: هلال احمر تاکتیک و تکنیکی دارد بجز فوتسال/دبیری مقابل شهرداری طعم اولین شکست را می‌چشد

سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: اگر هلال احمری ها معتقد باشند که سانتر توپ در طول بازی فوتسال نام دارد دیگر نام این رشته را به زبان نمی آورم.

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیش بینی بازی دشواری مقابل هلال احمر نداشتیم زیرا با شیوه‌ی رقابت آنها  آشنا بودیم. تنها کار مفیدی که شاگردان خیبری در طول بازی انجام دادند سانتر توپ به سمت دروازه مان بود که با همین روش دو گل تساوی را به ثمر رساندند.

 از سوی دیگر هلال احمری ها با اتلاف وقت ،‌ ایجاد درگیری و نگه داشتن زمان بازی تمرکز بازیکنانم را به هم زدند تا قادر به اجرا در آوردن تمام توانایی خود نباشند. شاید تساوی برای هلال احمر ایده آل باشد اما نام عملکرد و بازی دیروز آنها را نمی‌توان فوتسال گذاشت، در غیر این صورت اگر کارشناسی نظر مخالف داشته باشد دیگر نام این ورزش را به زبان نمی‌آورم البته نباید ویژگی‌های دربی را نادیده گرفت زیرا تحت تاثیر همین نام بازیکنانم بسیاری از موقعیت ‌های خود را از دست دادند.
 
وی در ادامه بیان داشت: برنامه‌های زیادی برای مقابله با دبیری داریم در نیم فصل نخست اولین تساوی این تیم در رویارویی با شهرداری تبریز ثبت شد دوشنبه و در نیم فصل دوم نیز این تیم اولین شکست خود را تجربه می‌کند تا توانایی تیم شهرداری تبریز ره رقبا اثبات شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.