سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

همدان ، پایلوت ورزش های زمستانی کشور / جشنواره زمستانی ، راهکاری برای جذب گردشگر ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت : جشنواره زمستانی یکی از بهترین راهکارها برای جذب گردشگری به وی‍ژه گردشگر ورزشی است و باید در این جشنواره به طور جد به دنبال جذب گردشگران متعدد و معرفی ظرفیت های همدان بود .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ سیدعبدی افتخاری در جمع هیات های ورزشی گفت : امکانات ورزشی استان مهیای برگزاری هفتمین جشنواره زمستانی در شهر همدان است.
وی اظهار داشت: همدان یکی از پایلوت های اصلی در برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی فصل زمستان در کشور خواهد بود و امسال با برگزاری رقابت های مختلف شرایط بهتری را برای ورزش زمستانی فراهم ساخته ایم.
وی تصریح کرد : توجه به سرمایه گذاری در این بخش، جذب سرمایه گذاران برای پویایی گردشگری زمستانی، بسترسازی بازی های زمستانی و.... از جمله مباحثی است که در برگزاری جشنواره های گذشته مورد توجه قرار نگرفته است و باید به این موضوع اهتمام لازم را داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد : چند رشته ورزشی در قالب این جشنواره زمستانی برگزار می شود و برهمین اساس هیات های ورزشی استان همدان شرایط لازم را برای برنامه ریزی و اجرای مسابقات زمستانی مهیا ساخته اند.
وی اضافه کرد: هیات های کوهنوردی و اسکی باید نگاه خاص به این جشنواره داشته باشند و از این فرصت برای جذب گردشگر بهره گیرند.
افتخاری تصریح کرد : مسابقات و برنامه های متنوع ورزشی در رشته‌هایی چون اسکی، دوچرخه‌سواری کوهستان، کوهنوردی، یخ‌نوردی و دیگر رشته‌های مهیج برای جشنواره زمستانی امسال در نظر گرفته شده است.
وی برگزاری مسابقات اسکی را از مهم‌ترین برنامه این جشنواره دانست و عنوان كرد: این رقابت‌ها در قالب هفتمین جشنواره زمستانی همدان در پیست اسکی تاریک دره برگزار می‌شود.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اضافه کرد: پیست تاریک دره همدان هم‌اکنون جزو پیست‌های بین‌المللی کشورمان محسوب می‌شود و هم اینک تمام تجهیزات مورد نیاز پیست از جمله دستگاه برف‌کوب، سی یژ، دستگاه بالابر و هتل اقامت اسکی‌بازان مهیای انجام این رشته مهیج است و با بارش برف طی روزهای گذشته امیدواریم میزبان خوبی برای علاقه‌مند به این رشته باشیم.
افتخاری اظهار داشت : پیست همدان با داشتن تجهیزات مدرن و تأیید فدراسیون اسکی کشور درجه بین‌المللی دریافت کرد و هم اینک در حال ساخت هتل پنج طبقه برای فراهم ساختن بهتر اسکان اسکی‌بازان از سراسر جهان هستیم./س
برچسب ها: پایلوت ، زمستانی ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.