سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

مصدومیت بازارگرد به ضرر پیکان تمام شد

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: مصدومیت غیرمنتظره مهدی بازارگرد قطرپاسور تیم پیکان در بازی برابر کاله مازندران به ضرر تیم پیکان تمام شده و باعث شد در نتیجه گیری نیز ناموفق ظاهر شویم.

پیمان اکبری پس از شکست 3 بر یک تیمش پیکان تهران برابر کاله مازندران در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور که در آمل برگزار شد،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: آسیب دیدگی مچ پای بازارگرد روند منفی بر روی بازیکنان وحرکت تیمی پیکان گذاشت و در روزی که تیم پیکان حساب ویژه بر روی حرکت های این بازیکن در امتیازگیری باز کرده بود، نقش برآب شد.

وی اضافه کرد: تیم کاله مازندران هم از مصدومیت بازیکن پیکان ، بهترین استفاده را برد و توانست ما را شکست بدهد.

سرمربی تیم پیکان تهران تصریح کرد: تیم پیکان همچنان یکی از تیم های مدعی امسال لیگ برتر باقی خواهند ماند و در بازیهای آینده به تلاش خود ادامه خواهد داد.

اکبری اضافه کرد:‌اکنون تیم پیکان با وجود باخت برابر کاله مازندران ، جایگاه چهارمی خود را در جدول حفظ کرده و این جایگاه را نیز ارتقاء خواهد داد.

وی به وضعیت موجود تیم پیکان تهران اشاره کرد وافزود:‌ تیم پیکان در آغاز فصل نیاز به برنامه ریزی وسرمایه گذاری مناسب از سوی مسئولان باشگاه داشت و اکنون نیز قضاوت ها وانتظارات نیز از این تیم باید متناسب با داشته های باشگاه باشد.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: درعین حال نام سه بازیکن مطرح خارجی را برای حضور در تیم پیکان به مسئولان باشگاه دادیم و امیدواریم شرایط حضور آنان در این تیم در ادامه مسابقات فراهم شود.

تیم پیکان تهران در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف تیم کاله مازندران رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب میزبان خود شد./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: مصدومیت ، بازارگرد ، پیکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.