سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه سما به مقام رقابت‌های فوتسال دست یافت

دانشگاه سما به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال دانشگاه‌های زنجان دست یافت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های نظام کلا و یکپارچه مسابقات ورزش دانشجویی کشور به همت هیات ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان و با همکاری بسیج دانشجویی مسابقات فوتسال با حضور 10 تیم از دانشگاه‌های مختلف زنجان به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار گردید.

بنا بر این گزارش؛ در این مسابقات که در 2 گروه 5 تیمی برگزار گردید، در نهایت از گروه 1 تیم‌های شهید همتی ( دانشگاه آزاد‌ ) و شهید باقری ( سما ) و از گروه 2 تیم‌های علوم پزشکی و الغدیر به نیمه‌ نهایی راه یافتند و در دوره نیمه نهایی دانشگاه‌های سما و علوم پزشکی موفق شدند با شکست حریفان به فینال راه یابند.

بر اساس این گزارش؛ در مسابقات رده بندی تیم الغدیر،  موفق شد با نتیجه 3 بر صفر دانشگاه آزاد را شکست داده و به مقام سومی برسد در فینال هم تیم سما موفق شد با نتیجه 5 بر 3 تیم علوم پزشکی را شکست داده و به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

در ادامه این گزارش آمده است: رقابت‌های نظام کلان و یکپارچه مسابقات ورزش دانشجویی کشور در 4 رشته ورزشی فوتسال و تکنواندو و برای آقایان و والیبال و تنیس روی میز برای بانوان تا پایان سال در کلیه استان‌های کشور برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر هر استان به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، سما ، دانشجو ، علوم ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.