سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زلاتکو در اصفهان تاریخ ساز شد/ پیوستن به باشگاه صدتایی‌های فولاد مبارکه سپاهان

زلاتکو کرانچار با هدایت تیمش در بازی روز شنبه مقابل داماش برای یکصدمین بار در یک بازی رسمی بر روی نیمکت فولاد مبارکه سپاهان خواهد نشست.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت رسمي باشگاه فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، نشستن کرانچار بر روی نیمکت  فولاد مبارکه سپاهان برای هر دو طرف خوش یمن بود و این سرمربی کروات با کسب دو عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی در سال‌های قبل روزهای خوشی را با فولاد مبارکه سپاهان سپری کرده است.

 اما رقابت‌های هفته ۲۱ لیگ برتر و بازی خانگی سپاهان در برابر داماش یک روز خاص برای کرانچار است و او می‌تواند در این مسابقه برای یکصدمین بار نشستن بر روی نیمکت سپاهان در یک بازی رسمی را تجربه کند و رسماً به باشگاه صدتایی‌های فولاد مبارکه سپاهان بپیوندد. 

کرانچار در اولین سال حضورش در فوتبال ایران یک بازی در جام حذفی،۲۲ بازی در لیگ و ۹ بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد. این مربی کروات فصل گذشته هم با انجام ۳۴ بازی در لیگ،۵  بازی در جام حذفی و ۶ مسابقه در  رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضوری ثابت و همیشگی در کنار سپاهان داشت و سرانجام با انجام یک دیدار در جام حذفی امسال و همینطور با هدایت سپاهان مقابل صبا تعداد بازی‌هایش را به عدد ۹۹ رساند و به همین خاطر در بازی روز شنبه می‌تواند برای یکصدمین بار نشستن بر روی نیمکت سپاهان را تجربه کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: زلاتکو ، باشگاه ، سپاهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.