سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط‌ عمومي شرکت فرودگاه‌هاي کشور:

تاکید مدير عامل "شرکت فرودگاه‌ها" بر وصول مطالبات

مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور از مديران فرودگاهي خواست با دقت و ارائه راهکارهاي مناسب ، به دنبال وصول مطالبات شرکت باشند.

به‌ گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌ عمومي شرکت فرودگاه‌هاي کشور ، محمود رسولي‌نژاد در همايش مديران‌کل ستادي و فرودگاهي کشور با اشاره به روند نامطلوب وصول مطالبات و پرداختي‌هاي سه‌ماهه پاياني سال اظهار داشت: مديران فرودگاه‌ها ضمن جديت در جذب مطالبات، دقت و پيگيري لازم را لحاظ کنند. مدير عامل شرکت فروگاه‌هاي کشور با اشاره به تاکيد دولت يازدهم بر اجراي قانون برنامه پنجم توسعه به‌ويژه ماده 161 و آزادسازي نرخ بليت گفت: جلسات متعددي با رئيس سازمان هواپيمايي برگزار شده و درباره متنوع‌سازي نرخ بليت نتايجي حاصل شده است.

وي با بيان اينکه دولت به دنبال ايجاد شهر فرودگاهي است، گفت: اقدامات اوليه در اين باره انجام شده است. 

رسولي‌نژاد با تقدير از تدبير وزير راه ‌و شهرسازي در انتصاب قائم‌مقام در امور هوانوردي و هواشناسي گفت: تجارب و ارتباطات قوي دکتر نوريان رشد و تسهيل فعاليت‌هاي هوانوردي را در پي داشته و براي اين صنعت مفيد بوده است. وي همچنين با اشاره به نشست مجمع عمومي به رياست وزير راه و شهرسازي که سوم دي ماه صورت گرفت، گزارش اين مجمع در باره عملکرد شرکت را مثبت توصيف کرد و گفت: شرکت فرودگاه‌ها جزء شرکت‌هاي موفق وزارت راه‌ و شهرسازي است. 

رسولي‌نژاد خطاب به مديران فرودگاهي خواستار اجراي با شکوه مراسم دهه فجر در فرودگاه‌ها شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.