سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

استفاده از زنجير چرخ در همه راهها الزامي است

فرمانده انتظامي استان کرمان با اشاره به باز بودن محورهاي مواصلاتي استان وتردد کند وسايل نقليه، گفت: استفاده از زنجير چرخ در همه راهها الزامي است و به شهروندان توصيه مي شود از سفرهاي غيرضروري پرهيز کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام مرکز اطلاع رساني فرماندهی انتظامی استان ، سردار "حسين چناريان" تاکيد کرد: استفاده از زنجير چرخ در همه محورهاي مواصلاتي الزامي است و با رانندگاني که وسايل نقليه خود را به زنجير چرخ مجهز نکرده باشند، برخورد قانوني مي شود.

وي با اشاره به وضعيت جوي هوا و لغزنده بودن محورهاي مواصلاتي سطح استان به دليل بارش برف، از رانندگان خواست با سرعت مناسب حرکت و براي جلوگيري از هرگونه حادثه ناگوار، از شتاب‌زدگي و عجله خودداري کنند.

سردار "چناريان" با بيان اينکه ماموران پليس راه با آماده باش کامل در جاده هاي استان مستقر هستند، خاطرنشان‌کرد: توصيه ما به شهروندان اين است که از سفرهاي غيرضروري پرهيز کنند.

وي با تاكيد بر اينكه رانندگان از سالم بودن سيستم گرمايشي خودرو خود مطمئن باشند، گفت: لباس گرم، سوخت كافي و ساير لوازم زمستاني را حتما همراه داشته باشند.

فرمانده انتظامي استان کرمان یادآور شد : با توجه به پيش بيني اداره کل هواشناسي مبني بر سرمای شديد هوا و يخبندان طي چند روز آينده، درصورت ضرورت عبور از محورهاي مواصلاتي استان ، قبل از شروع سفر، مسافران مي توانند با شماره هاي 2111081 و 2183904 مربوط به پليس راه تماس گرفته و اطلاعات کافي را بدست آورند./س

برچسب ها: انتظامی ، محور ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.