سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرعه کشی رقابتهای فینال تورهای جهانی تنیس روی میز انجام شد

قرعه کشی رقابتهای فینال تورهای جهانی تنیس روی میز در دبی برگزار شد و ستارگان پینگ پنگ جهان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قرعه کشی مسابقات فینال تورهای جهانی تنیس روی میز دبی برگزار شد و بازیکنان، حریفان خود را شناختند.
در این مسابقات 15 بازیکن برتر زن و مرد تورهای جهانی و یک بازیکن از میزبان در این پیکارهای مهم جهانی به مصاف هم می روند. این ورزشکاران از بین 19 مسابقه تورجهانی در سال 2013 ، با حضور 1393 بازیکن ، 7461 مسابقه ، 34708 گیم و 635462 پوئن رد و بدل شده انتخاب شده اند.

بر این اساس، در بخش مردان، مالونگ مرد شماره یک تنیس روی میز جهان باید با کاژوهیرو از ژاپن ، تاکاکیوا از ژاپن با زان ژیک و آتچاروف از آلمان با مین سیوک از کره روبه رو شود.

ماساتو از ژاپن با قرعه استراحت روبرو شده است.

شوشین با چانگ چیه یوان از تایپه، ماتسوموتو از ژاپن با عبدل خدر از فرانسه، وانگ هائو با نیوا کوکی از ژاپن و وانگ از کانادا با فن ژاندونگ به مصاف هم خواهند رفت.

در بخش زنان نیز ۱۵ بازیکن حضور دارند که دینگ نینگ از چین با جیانگ هوجیان از هنک کنگ، ماریا از روسیه با تیان وی از سنگاپور همگروه شدند.

زو یولینگ چینی نیز با قرعه استراحت روبرو شده است.

لی هو چینگ از هنک کنگ با لی شیائو شیا از چین، هیو ون از کره با ژائو یان از چین، چنگ ای چینگ از تایپه با پاولوویچ از بلاروس، لی جیائو از هلند باجیون جیه از آلمان، سامارا از روسیه با لی شیون از چین دیگر بازیکنانی هستند که باید با یکدیگر مسابقه دهند.

لازم به ذکر است، مسابقات فینال تورهای جهانی در روزهای 19 تا 22 دی ماه در باشگاه النصر دبی برگزار می شود و جایزه نقدی در نظر گذفته شده برای این رقابتها یک میلیون دلار است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، فینال ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.