سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه شورای اداری شهرستان ملا‌رد برگزار شد

ضرورت برقراری نظم و رعایت سلسله مراتب در امور اداری شهرستان ملا‌رد

فرماندار شهرستان ملار‌د گفت: کلیه مسئولین و ادارات این منطقه توجه هر چه بیشتر به نظم و رعایت سلسله مراتب اداری سر لوحه کار خویش قرار دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، داوود کر‌می در جلسه شورای اداری شهرستان ملار‌د که با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد ضمن تاکید بر لحاظ نمودن هرچه بیشتر نظم و رعایت سلسله مراتب اداری در این منطقه اظهار داشت: مسئولین ذیربط ادارات این شهرستان در دعوت مدیران استانی به این منطقه و عزل و نصب های اداری تعامل و هماهنگی مستمر را با مجموعه فرمانداری به عنوان عالی ترین نهاد اجرایی مستقر در شهرستان در دستور کار قرار دهند.  
 
وی در ادامه افزود: کلیه روسای ادارات از تصویب مصوبات وهمی و خیالی پرهیز نمایند و عظم خود را بر پیگیری مصوبات کارشناسانه و تحقق آن استوار نمایند زیرا عمل گرایی و نتیجه محوری بسیار کارآمد تر و سازنده تر از برگزاری جلسات روتین و فاقد نتیجه است.  
 
کر‌می ضمن اشاره به ضرورت تثبیت وضعیت مدیریتی در ارگانهای که تحت عنوان سرپرستی در ملار‌د اداره می شوند تصریح کرد: ظرف یک ماه آینده ادارات و مجموعه های اینچنینی‌ تعیین تکلیف خواهند شد تا به فضل الهی با ثبات هر چه مطلوب تری اهداف مورد نظر خویش را دنبال نمایند.  
 
وی در ادامه کلیه مسئولین را به رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید دعوت نمود.  
 
* بهره گیری از ظرفیت نخبگان در اداره امور شهر  
 
در ادامه این جلسه حجت الا‌سلام و‌المسلمین حسین امام جمعه شهرستان ملار‌د اظهار داشت: شهرستان ملا‌رد از نخبگان بسیاری برخوردار است که با تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از ایده ها و نظریات این طیف پیشبرد هرچه مطلوبتر امور به نحو سازنده تری تحقق خواهد یافت.  
 
وی در ادامه ضمن اشاره به فراز‌هایی از سخنان معصومین و ائمه اطهار (ع) در ارتباط با جایگاه والای خدمت گزاری به خلق تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و رفع و دفع مشکلات شهروندان در چارچوب های قانونی و اخلاقی عمل ارزشمندی است که در شریعت اسلامی بعد از عبادت خدا به آن تاکید موکد شده است.  
 
گفتنی است در پایان این مراسم ادارات مسکن مهر، جهاد کشاورزی، فراورده های نفتی  و گاز شهرستان ملار‌د به ارائه گزارش عملکرد مجموعه تحت مدیریتی خویش و مشکلات و نیازهای جاری و ساری در آن پرداختند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: شریعت ، مسکن ، ملارد ، نخبگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.