سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

ارتفاع یک متری برف برف در شهرستان کوهرنگ

ارتفاع برف در بارش های دو روز اخیر، در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، به حدود یک متر رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بارش های دو روز اخیر در استان، بیشترین میزان بارش برف در شهرستان کوهرنگ با 92 سانتیمتر گزارش شده است.
مهرداد قطره افزود: میزان برف جدید در این شهرستان، 25 سانتیمتر و میزان آب حاصل از ذوب برف در این شهرستان 14.3 میلیمتر است.
وی گفت: بارش برف در ایستگاه شهرکرد از آغاز زمستان 23 سانتیمتر بوده که ارتفاع بارش برف دو روز اخیر 17 سانتیمتر بوده و آب حاصل از ذوب برف 15.2میلیمتر است.
مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بارش برف جدید در لردگان 8 سانتیمتر همراه با بارش باران بوده که حاصل این بارش ها 21 میلیمتر بوده است.
وی ادامه داد: در شهرستان بروجن برف جدید 18 سانتیمتر و برف کل 25 سانتیمتر بوده و بارندگی در این شهرستان 18 میلیمتر گزارش شده است.
قطره افزود: میزان برف جدید در ایستگاه های فرخشهر 14 سانتیمتر، دزک 22 سانتیمتر، آورگان 20 سانتیمتر، مالخلیفه 39 سانتیمتر، بلداجی 19 سانتیمتر، فارسان 27 سانتیمتر و اردل 20 سانتیمتر است.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: متوسط بارش برف در سال زراعی 91-90 در استان چهارمحال و بختیاری چهار سانتیمتر و در سال زراعی 92-91 این میزان 29 سانتیمتر بوده است./س

برچسب ها: برف ، کوهرنگ ، چهارمحال ، بارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.