سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

لغزنده بودن جاده های کوهستانی مازندران

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: تمامی محورهای اصلی مواصلاتی استان از جمله کندوان، هراز، فیروزکوه، ساری به کیاسر و سمنان باز اما بیشتر نقاط با بارش باران همراه و لغزنده است و رانندگان وسائط نقلیه با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با احتیاط تردد کنند.

سرهنگ محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : اکثر مناطق محورهای کوهستانی حوزه استحفاظی پلیس راه استان با بارش پراکنده باران، ابر و مه گرفتگی و لغزندگی سطح جاده ها روبرو است و تردد وسائط نقلیه به کندی صورت می گیرد.

وی اظهارداشت: هم اینک در محورهای منتهی به غرب استان و نیز سوادکوه بارندگی ادامه دارد و در ارتفاعات بویژه ولی آباد کندوان، گدوک سوادکوه، لاهیجان هراز و کیاسر شاهد بارش خفیف برف هستیم .

وی از رانندگان وسائط نقلیه و مسافران خواست که بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و هنگام سفر وسایل لازم ، البسه گرم و مواد غذایی آماده به همراه داشته باشند .

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در باره ترافیک در محورهای مواصلاتی این خطه، بیان کرد: هم اینک تردد انواع وسائط نقلیه در محور های کندوان (چالوس ، کرج)، هراز، فیروزکوه به دلیل بارش های خفیف برف و باران و مه آلود بودن هوا به کندی صورت می گیرد.

سرهنگ محمدنژاد، در باره اعمال طرح محدودیت های ترافیکی در جاده ها، اضافه کرد: طرح محدودیت های ترافیکی از 12 ظهر امروز در محور های کندوان (کرج ، چالوس)، هراز و فیروزکوه در حوزه استحفاظی پلیس راه استان اعمال می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پایان هفته جاری و نیز برای افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه ، محدودیت های ترافیکی در این محورها اعمال می شود.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل راههای مازندران با پیش شماره 2182934 - 0151 آماده پاسخگویی به هموطنان از آخرین وضعیت راههای استان بطور شبانه روز است./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: لغزنده ، جاده ، کوهستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.