سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/90 درصد فعالیتها ی :

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در دستان بخش خصوصی

در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی 90 درصد فعالیتها توسط بخش خصوصی انجام می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور؛ در زمینه خصوصی سازی این شرکت گفت :شرکت ملی پخش در لیست واگذاری ها بوده ولی به دلیل اهمیت سوخت رسانی در کشور و تفاوت قیمت ها و اینکه سوخت توزیعی ما یارانه ای است،حتما باید نظارت دقیق روی آن باشد

کشکولی افزود : باید وحدت فرماندهی در تامین سوخت کشور وجود داشته باشه و با توجه به اینکه حساسیت های بسیار بالای در این زمینه، وجود دارد افزود: مکاتباتی با وزارت اقتصاد و دارایی انجام شده که شرکت ملی پخش را از لیست واگذاری خارج کنند که تحت پیگیری هست.

وی با بیان اینکه 90 در صد فعالیتهای این شرکت به صورت خصوصی است ادامه داد: بیش از سه هزار و صد جایگاه و18000 فروشندگی عرضه مواد نفتی به جز200 جایگاه خصوصی هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه بخش حمل و نقل این شرکت خصوصی است تصریح کرد : همچنین در داخل تاسیسات نیز نیروهای خصوصی و پیمانکاری در حال فعالیت هستند.

کشکولی اضافه کرد: :نیروهای شرکت ملی نفت در واقع کار برنامه ریزی، نظارت و کلا موارد حاکمیتی را انجام می دهند.

وی خاطر نشان کرد : پس می توان نتیجه گرفت که فعالیتی برای واگذاری باقی نمانده است که ما بخواهیم واگذار کنیم و فعالیت ما فعالیتهای حاکمیتی است که باید در بدنه دولت بماند./س

 
برچسب ها: شرکت ، نفت ، خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.