سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید دانش‌آموزان جنوب‌غرب پایتخت از سامانه 137

مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 18، از بازدید دانش‌آموزان این منطقه از سامانه 137 خبر داد.

دزفولی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بازدید دانش‌آموزان محلات منطقه 18 از سامانه 137 در دستور کار سامانه 137 شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح دانش‌آموزان منتخب مدارس منطقه 18 از مرکز سامانه 137 شهرداری این منطقه بازدید خواهند کرد.
 
دزفولی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری نواحی هفت‌گانه منطقه و مدیریت مرکز سامانه 137 این منطقه مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: بازدید دانش‌آموزان محلات ناحیه یک شهرداری منطقه 18 از سامانه 137 شهرداری منطقه به منظور آشنایی با نحوه‌ی دریافت و پیگیری پیام‌های ارسالی شهروندان با موضوع‌های مختلف زندگی در شهر، گفتگو با کارکنان شاغل در سامانه 137 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
دزفولی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر سامانه 137 شهرداری منطقه 18 افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با نحوه‌ی عملکرد سامانه 137 در مدارس محلات منطقه 18،‌توزیع کتابچه‌های راهنمایی در ارتباط با نحوه‌ی دریافت و پیگیری پیام‌های ارسالی شهروندان با موضوع‌های مختلف زندگی در شهر از اقدامات دیگر سامانه 137 شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازدید ، پایتخت ، سامانه ، 137
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.