سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو :

"دولت و مجلس" براي حل مشكلات مردم همگام هستند

قائم مقام وزير نيرو گفت: دولت و مجلس شوراي اسلامي همگام براي رفع مشكلات مردم گام هاي موثري برمي دارند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، ستار محمودي در ديدار با نمايندگان مردم هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي افزود: بر ما واجب است تا حد امكان نيازهاي مردم دريادل و صبور هرمزگان را كه در شرايط خاص آب و هوايي بسر مي برند، برآورده كنيم.

وي با بيان اينكه به خاطر شرايط خاص اقليم هرمزگان،‌ طرح هاي عمراني اعتبار بيشتري مي خواهد ، اظهار داشت: وزارت نيرو در استان هرمزگان هزينه هاي مضاعفي را براي طرح هاي عمراني متحمل مي شود اما بسياري از اين پروژه ها ازجمله سامانه فاضلاب در برخي از شهرهاي اين استان، از ضرورت ها محسوب مي شود.

وي در باره تامين كمبود آب هرمزگان گفت : براي جبران كمبود آب شهرهاي ساحلي اين استان، مي توان 50 درصد نياز آبي شهرها را از دريا و بقيه را از سدها تامين كرد.

قائم مقام وزير نيرو با بيان اينكه كمبود آب فقط در استان هرمزگان نيست و تمام كشور با آن مواجه است ، بر مديريت  مصرف تاکيد کرد و افزود: بايد تمام تلاش خود را در پايين آوردن تلفات آب بكار بنديم.

وي خاطرنشان كرد: در بحث استفاده از پساب تصفيه خانه فاضلاب براي مصارف كشاورزي، استان هرمزگان و استان هاي مشابه در اولويت هستند.

محمودي با بيان اينكه هواي هرمزگان گرم و مرطوب و شرجي است و بدون وجود برق شرايط طاقت فرسايي براي انسان ايجاد مي شود ، افزود: مديران تلاش كنند در صورت بروز مشكل برقي در شهرستان ها و روستاهاي اين استان، به سرعت برطرف کنند.

به گفته قائم مقام وزير نيرو، اين وزارت ، آبرساني به روستاها را به صورت طرح ملي برآورد كرده است و در صورت تامين اعتبار لازم ، طرح هايي در دست اجرا و طرح هاي پيش بيني شده اجرايي خواهد شد.

پيش از سخنان قائم مقام وزير نيرو ،‌ نمايندگان استان هرمزگان و مديران صنعت آب و برق اين استان درباره كمبود امكانات و مشكلات آب و برق اين استان بحث و تبادل نظر کردند.
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، دولت ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.