سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

ریزش برف دو پرواز زاهدان را لغو کرد

ریزش نخستین برف زمستانی شهر زاهدان را سفیدپوش و مردم را شادمان کرد و سبب لغو دو پرواز فرودگاه بین المللی زاهدان و تعطیلی مدارس ابتدایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، برف زمستانی که از عصر دیروز به صورت پراکنده در شهر زاهدان آغاز شده بود امروز با ریزش پنج سانتی متر این شهر را سفید پوش کرد و مردم را به خیابانها کشاند و شادی و نشاط را برای کودکان، نوجوانان و جوانان به ارمغان آورد.

ریزش برف زمستانی زاهدانی ها را که از حدود 15 سال پیش تاکنون با خشکسالی روبه رو هستند شادمان کرد و بسیاری از مردم به خارج شهر رفته و در مکانهای مختلف بویژه بوستان ملت به برف بازی و شادی مشغولند.

این در حالی است که فرمانداری زاهدان و اداره آموزش و پرورش به علت ریزش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی شهر را امروز سه شنبه تعطیل اعلام کردند.

مسوول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: ریزش برف و کاهش شعاع دید سبب لغو دو پرواز به شماره های 382 و 383 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد.

حمیدرضا پارسا افزود: این دو پرواز در مسیر تهران- زاهدان- چابهار و برعکس قرار بود انجام شود که کاهش شعاع دید به کمتر از 500 متر موجب لغو آنها شد.

وی اضافه کرد: پروازهای دیگر فرودگاه زاهدان بعد از ظهر امروز در مسیرهای گرگان، مشهد، تهران و نجف انجام می شود که در صورت ادامه ریزش برف و کاهش شعاع دید احتمال لغو آنها نیز دور از انتظار نخواهد بود./س

انتهای پیام/

برچسب ها: برف ، لغو ، پرواز ، زاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.