سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی در استان فراهم شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی ايجاد زمينه مساعد براي جذب سرمايه هاي خارجي را از اولويت هاي دولت و بالاخص استاندار جديد آذربايجان غربي دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه حسین دبیری در جلسه مشترك سه نهاد نظارتي آذربايجان غربي بر لزوم فروش املاك مازاد برنياز و خانه هاي سازماني توسط دستگاه هاي دولتي به استثناي شهرهاي مرزي تاکید کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب و همچنین تاکید دولت تدبير و اميد بر بهبود فضای کسب و کار، از ذیحسابان و مدیران مالی درخواست کرد تا در این زمینه تلاش خود را مضاعف داشته باشند.

دبيري در این جلسه بر ايجاد زمينه مساعد براي جذب سرمايه هاي خارجي را از اولويت هاي دولت و بالاخص استاندار جديد آذربايجان غربي عنوان کرد و گفت: در اين خصوص ذيحسابان و مديران مالي دستگاه هاي اجرايي استان باید تعامل لازم با نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان را داشته باشند.

اقتصاد، مدیر کل دیوان محاسبات آذربايجان غربي نیز توجه ذيحسابان و مديران مالي دستگاه هاي اجرايي را به موضوعاتی چون دقت در کنترل به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات، عدم پرداخت پاداش به پرسنل جاري دستگاه ها از محل اعتبارات خارج از شمول طرح های تملک دارایی های سرمایه ای، جلوگیری از افزایش مغایرت های بانکی، تسویه به موقع تنخواه گردان ها و همچنین وجوه اداره شده معطوف كرده و خواستار اهتمام بيش از پيش ناظرين در اجراي دقيق قوانين نظارتي و كنترلي در مسائل مالي شد.

در ادامه، کرمی مدیرکل بازرسی استان، به ذیحسابان و مدیران مالی تاکید کرد با حفظ استقلال حرفه ایی خود و قاطعیت در اعمال قانون، موجبات کنترل و نظارت دقیق را به جهت پیشگیری از وقوع سهل انگاری ها در دستگاه های اجرایی استان فراهم کنند.

طهماسب حاجی حسینلو معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان هم در اين جلسه مشترك با اشاره به اثربخشي جلسات مشترك بين نهادهاي نظارتي استان خواستار تداوم اين روند در آينده شد.

در اين جلسه ضمن بررسي و پاسخگويي به پرسش و پاسخ ابهامات و مشكلات مالي، مقرر شد كليه دستگاه هاي اجرايي، برابر قوانين و مقررات جاري كشور مبني بر فروش املاك مازاد بر نياز و خانه هاي سازماني خود، به استثناي خانه هاي سازماني شهرهاي مرزي اقدام کنند./س

برچسب ها: سرمایه ، اقتصاد ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.