سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دیدار شهرداران قم و بغداد در راستای افزایش تعاملات

شهرداران قم و بغداد امروز در جلسه‌ای مشترک زمینه‌های همکاری و تعامل میان شهرداری‌های دو شهر را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نعیم الکعبی شهردار بغداد به همراه هیئتی از مدیران مجموعه مدیریت شهری بغداد در ادامه سفر خود به ایران وارد قم شدند و علاوه بر زیارت حرم کریمه اهل بیت(ع) دیداری نیز با شهردار قم داشتند.


در این دیدار علی ساجد شهردار کاظمین، فلاح مندب مشاور شهردار بغداد، نجیم عبد مدیرکل طرح و برنامه شهرداری بغداد، حکیم عبدالزهرا مدیرکل روابط عمومی و رسانه و حسین دعامی معاون مدیرکل روابط عمومی شهرداری بغداد نیز حضور داشتند.

نعیم الکعبی در این دیدار ضمن تشکر از شهرداری قم به دلیل میزبانی شایسته از هیئت عراقی اظهار داشت: پیشرفت‌های خوبی در موضوعات گوناگون در تهران و دیگر شهرهای ایران حاصل شده و این امر زمینه همکاری‌های بیشتر را نیز فراهم می‌کند.

شهردار بغداد با بیان اینکه تصمیم گرفتیم در ادامه سفر به ایران به زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) نیز مشرف شویم عنوان داشت: ضروری است که در راستای تبادل تجربیات میان مجموعه‌های مدیریت شهری، چنین دیدارهایی صورت بگیرد و مصمم هستیم روابط و تعاملات میان دو شهر قم و بغداد بیشتر شود.

محمد دلبری شهردار قم نیز طی سخنانی خاطرنشان کرد: تناسب فرهنگی میان مردم عراق و ایران به ویژه قم وجود دارد و تعدادی از شهروندان عراقی نیز در قم سکونت دارند؛ از شهردار و معاونین  شهردار بغداد دعوت می‌کنیم در سفری رسمی به قم قراردادهای همکاری در این زمینه را منعقد کنیم.

گفتنی است در پایان این دیدار، شهردار بغداد از دلبری و مدیران شهری قم برای حضور در اجلاس کلانشهرهای اسلامی در بغداد دعوت به حضور کرد./س
برچسب ها: قم ، دیدار ، شهرداران ، بغداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.