سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

کمبود اعتبار از مشکلات اصلی اجرای طرحهای پژوهشی در دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو گفت : کمبود اعتبار از مشکلات اصلی اجرای طرحهای پژوهشی در دانشگاه آزاد ماکو است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه در مراسمی که با حضور دانشجویان و اساتید این دانشگاه در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی ماکو ترتیب یافت با اهدا لوح تقدیر و هدایااز 26 نفر از دانشجویان و اساتید این دانشگاه تجلیل و قدردانی شد .

دکتر مشعشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماکو در این مراسم با بیان اینکه در سال جاری 20 طرح پژوهشی در این دانشگاه اجرا و خاتمه یافته است گفت : 17 طرح پژوهشی هم در زمینه های مختلف از سوی دانشجویان و اساتید در دست اجراست .

وی افزود : کمبود اعتبار و بودجه از مشکلات این دانشگاه برای اجرای طرحهای پژوهشی است که در صورت تامین اعتبار این طرحها به مرحله اجرا خواهد رسید.

دکتر مشعشی تصریح کرد : در کنار این طرحهای پژوهشی 42 مقاله علمی اساتید و هیات علمی این دانشگاه هم در مجلات علمی معتبر دنیا به چاپ رسیده و منتشر شده است .

حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو هم در این مراسم با بیان اینکه کیفیت برخی طرحهای پژوهشی در سطح پایین است گفت : برای حل مسایل و مشکلات جامعه و منطقه به تحقیقات دقیق و علمی نیازمندیم.

وی تنها انگیزه الهی را عامل ماندگاری تحقیق و پژوهش اعلام کرد .

محمد علی پور نماینده مردم شهرستانهای ماکو چالدران شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با تبریک هفته پژوهش به تمامی دانشجویان و اساتید بر انجام طرحهای تحقیقاتی برای حل مسائل و مشکلات موجود جامعه تاکید کرد ./س

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.